FANDOM

Zboară! Sare! Pândește! Broasca șefă apare!
Episode 57

(飛んだ!跳ねた!潜った!ガマ親分登場!, Tonda! Haneta! Mogutta! Gama Oyabun Tōjō!)

Informații
Episodul anterior Trăiești sau mori: Riscă totul pentru a câștiga totul!
Numărul episodului Naruto #57
Următorul episod Asedierea spitalului: Mâna diavolului se arată!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Manga Capitolul 95, Capitolul 96
Debut
Personaje Lordul Feudal de Vânt
Zboară! Sare! Pândește! Broasca șefă apare! (飛んだ!跳ねた!潜った!ガマ親分登場!!, Tonda! Haneta! Mogutta! Gama Oyabun Tōjō!!) este episodul 57 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

În timp ce cădea, Naruto reușește să-l invoce pe Gamabunta. Nervos că un copil l-a invocat, Gamabunta incepe să întrebe unde e Jiraiya. Ca să-l accepte pe Naruto ca subalternul lui, Gamabunta i-a spus lui Naruto că trebuie să stea pe spatele lui pentru tot restul zilei, fără ca acesta să cadă. Între timp în Konoha, Temari discută cu Baki despre încălcarea tratatului de alianță dintre Konoha și Sunagakure. Mai târziu în Suna, Baki îi reportează celui de-Al Patrulea Kazekage că totul merge conform planului. Gamabunta încă încearcă să îl dea jos pe Naruto în timp ce Jiraiya își făcea "cercetările" pentru romanul lui spionând un grup de fete. Într-o încercare de a-l da jos pe Naruto, Gamabunta aterizează într-o cascadă, speriind fetele, spre dezamăgirea lui Jiraiya. Acest lucru îl face pe Naruto să cadă de pe spatele broaștei, dar printr-un efort în a rămâne acolo, acesta creează un lanț de clone ale umbrei pentru a nu cădea. Obosit, Naruto cade într-un final de pe spatele Broaștei Șef. Ca o recompensă pentru că a rezistat atât, Gamabunta îl prinde pe Naruto cu limba sa și afirmă că nimeni de la Al Patrule Hokage nu a mai stat pe spatele său atât de mult. Știind că Naruto este epuizat, Gamabunta îl lasă pe Naruto la Spitalul Konoha.

Știați că...?

  • Eforturile lui Naruto de a sta pe Gamabunta sunt prezente doar în anime.

Also on FANDOM

Random Wiki