FANDOM

Vizibilitate zero: Sharinganul distruge
Zabuza Using The Hidden Mist

(視界ゼロの戦い・写輪眼崩し, Shikai Zero no Tatakai - Sharingan Kuzushi)

Informații
Episodul anterior Numărul unu hiperactiv, tăntălăul ninja intră în luptă!
Numărul episodului Naruto #15
Următorul episod Desfacerea sigiliului
Arc Prolog — Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 25, Capitolul 26
Debut
Vizibilitate zero: Sharinganul distruge (視界ゼロの戦い・写輪眼崩し, Shikai Zero no Tatakai - Sharingan Kuzushi) este episodul 15 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Kakashi își dezvăluie Sharinganul lui Zabuza încă odată, dar Zabuza spune că nu va fi păcălit de același jutsu de două ori. El îi spune că Haku a observat Sharinganul lui Kakashi și că a descoperit o metodă de contracarare. Zabuza afirmă că jutsul lui Haku îl întrece chiar și pe al său. Înăuntrul Oglinzilor de Cristal, Naruto și Sasuke au probleme împotriva vitezei superioare a lui Haku. După ce l-a privit pe Haku cum contracara clonele umbrei ale lui Naruto, Sasuke începe să-i vadă mișcările lui Haku. El folosește Stilul Foc: Marea Minge de Foc și reușește să îl lovească pe Haku, dar Haku îi spune că gheața lui este mai puternică decât focul său. Zabuza folosește Tehnica Ascunderii în Ceață să anuleze efectul Sharinganului și spune că data viitoare când Kakashi îl va vedea, va fi când Kakashi va muri de mâna lui. Zabuza dispare, lăsându-l pe Kakashi să anticipeze următoarea lui mișcare. Kakashi realizează că Zabuza îi va ataca pe Tazuna și Sakura și se grăbește să intercepteze atacul. Zabuza își face mișcarea, iar Sakura țipă.

Also on FANDOM

Random Wiki