FANDOM

Viitorul
[[Fișier:{{{Poza}}}|300px]]

(未来は, Mirai wa)

Informații
Volum Sarada Uchiha (Volum)
Capitolul anterior O întâlnire neprevăzută 2
Numărul capitolului 700+5
Următorul capitol Specii care nu evoluează
Arc Naruto Gaiden: Al Șaptelea Hokage și Primăvara Stacojie
Debut
Personaje Niciunul
Jutsu Niciunul
Instrumente Niciunul

Viitorul (未来は, Mirai wa) este capitolul 700+5 din mini-seria Naruto Gaiden.

Rezumat

Când Sasuke se pregătește să o atace pe Sarada, aceasta îl strigă și este dezamăgită că tatăl ei nu a recunoscut-o la început.

Naruto și Chōchō ajung, iar Chōchō o ceartă pe Sarada pentru că a fugit de una singură. Sasuke îl întreabă pe Naruto de ce a adus copii cu el și Sarada îi spune că l-au urmărit pe Hokage. Între timp, Chōchō se întreabă dacă Sasuke este tatăl ei iar Sarada își întreabă tatăl dacă Sakura este mama ei adevărată.

Înapoi în sat, Shizune o informează pe Sakura despre cercetările și intențiile Saradei.

Sarada se enervează datorită ignoranței și refuzul tatălui său să destăinuie informații despre el și iese din cameră. Chōchō admite că Sasuke este tatăl Saradei.

Naruto își amintește de o întâlnire între Kage în care Sasuke le-a spus despre o potențială amenințare care avea legătură cu Kaguya Ōtsutsuki și Armata de Zetsu Alb și i-a rugat să-l lase să investigheze problema în secret. Apoi, Al Șaptelea Hokage o consolează pe Sarada în timp ce Sakura se îndreaptă spre ei.

Tatăl lui Shin proclamează reînființarea Akatsuki lui Shin și unor clone, arătându-și numeroșii Sharingan de pe cap și de pe brațul stâng. El folosește creatura pentru a se teleporta la locul unde se afla Naruto.

În timp ce Chōchō îi spune lui Sasuke să folosească mâncarea pentru a se împăca cu Sarada, Sasuke își dă seama că inamicii au ajuns. Shin și tatăl lui îi atacă pe Naruto și pe Sarada dar Naruto îl blochează. Tatăl lui Shin se îndreaptă spre ei și Sasuke intră în încăierare.

Also on FANDOM

Random Wiki