FANDOM

Uzushiogakure
Uzushio.png.png
Nume

Kanji

渦潮隠れの里

Rōmaji

Uzushiogakure no Sato

Romanâ

Satul Ascuns de Vârtejuri

Alte Variante

Satul Ascuns în Vârtejuri

Informații

Tară

Tărâmul Vârtejurilor

Fondatorul

Necunoscut

Lider

Necunoscut

Kage actual

Necunoscut

Simbol

Uzushiogakure Symbol.svg.png

Statistici

Populație

Necunoscut

Armată

Necunoscut

Economie

Necunoscut

Uzushiogakure (渦潮隠れの里, Uzushiogakure no Sato; însemnând Satul Ascuns de Vârtejuri) era un sat de shinobi din Tărâmul Vârtejurilor. Ninja din acest sat erau renumiți pentru fūinjutsul lor și asta a dus la distrugerea lor.[1] Supraviețuitorii s-au împrăștiat pentru a se refugia.[2]

Istoric

Uzushiogakure Symbol.svg.png

Simbolul clanului

Oamenii din Uzushiogakure erau renumiţi pentru vieţile lor lungi. Din cauza acestui fapt, satul a căpătat numele de "Satul Longevităţii" (長寿の里, Chōju no Sato).[2] În ceea ce priveşte aspectul, satul părea să fi fost compus din mai multe clădiri înalte. Aparent, exista un râu ce trecea prin sat. Zona ce înconjura satul era formată din dealuri abrupte.[2]

Uzushiogakure avea legături strânse cu Konohagakure, deoarece Clanul Uzumaki al satului Uzushio si Clanul Senju al satului Konoha erau rude de sânge indepărtate.[3] Din cauza asta, toate vestele de protecţie purtate de chūninii si jōninii din Konohagakure poartă simbolul Uzushiogakure, simbolizând prietenia dintre ambele sate. De asemenea, acest simbol este inscripţionat pe spatele echipamentelor pe care shinobi din Konoha le poarta sub vestele lor.[2]

Clanuri

Ştiaţi că...?

  • Distrugerea satului s-a întâmplat in timpul vieţii Kushinei, ori puţin înainte ca ea să se mute în Konohagakure, ori după.

Referinţe

  1. Capitolul 500, pagina 4
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Capitolul 500, paginile 3-4
  3. Capitolul 500, paginile 2-3

Also on FANDOM

Random Wiki