FANDOM

Utakata [1]
Utakata

(ウタカタ, Utakata)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 144
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Apare în Anime, Manga, Joc
Actori
Japoneză Ken'ichi Suzumura
Engleză Michael Sinterniklaas
Informatii
Data nașterii 16 iunie
Sex Masculin
Vârsta Partea a II-a: 26
Înălțime Partea a II-a: 179 cm
Greutate Partea a II-a: 59.5
Grupa sanguină B
Bestie cu Cozi Saiken (Forme)
Clasificare Decedat

Jinchūriki

Ninja dispărut

Țară Tărâmul Apei
Sat Kirigakure
Afiliere Clanul Tsuchigumo
Rang Ninja
Element
Apă
Utakata (ウタカタ, Utakata) era un ninja dispărut din Kirigakure și jinchūrikiul celor Șase-Cozi.

Biografie 

Utakata în timpul petrecut în Kirigakure

La un moment dat, Utakata a devenit jinchūriki celor șase cozi, Saiken. La început, un șinobi loial din Kirigakure, a părăsit satul în timpul epocii "Bloody Mist" și a murit la vârsta de 26 de ani. La un moment dat după moartea sa, Kabuto Yakushi a dobândit o parte din ADN-ul său și la reîncarnat. În anime, în calitate de student al lui Harusame, Utakata sa întors cu un scroll spunând că un ninja ar trebui să îndeplinească rapid misiunea. Frustrat pe elevul său, Harusame a spus cu supărare că treaba lui Utakata era de a urmări și localiza scroll; nu sa-l returneze. Harusame a continuat să spună că viața lui Utakata era prețioasă, menționând că un ninja nu trebuie să fugă de conflict și nici să nu se implice într-o luptă inutilă. Cu toate acestea, a fost recunoscător pentru elevul său să fie în siguranță și în viață. De-a lungul timpului lui Utakata, lucrând cu Harusame, maestrul sau la văzut în sfârșit ca fiind o povara și a învață o cale de extragere a celor sase cozi. Uneori, Harusame încercase să-l extragă pe Saiken din Utakata, crezând că Bestia il va face sa sufere pe studentului său, crezând că va fi mai bine fără ea. Procesul nu a mers așa cum a fost planificat și, în loc să înlăture bestia, Harusame a forțat transformarea lui Utakata în Saiken și a fost ucis de el, într-un efort de a se evita extragerea care, în necunoștință de cauză, ar fi dus la moartea lui Utakata.

Referințe

  1. A Patra Carte de Date, pagina 37