FANDOM

Urashiki Ōtsutsuki
Urashiki

(大筒木ウラシキ, Ōtsutsuki Urashiki)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 462
Apare în Anime
Actori
Japoneză Kazuya Nakai
Informatii
Sex Masculin
Specie Extraterestru
Kekkei Genkai Byakugan

Rinnegan

Clan Clanul Ōtsutsuki
Rang Ninja
Element
Fulger
Jutsu
Amenosubaruboshinomikoto

Yomotsu Hirasaka

Arme
Nisip
Urashiki Ōtsutsuki (大筒木ウラシキ, Ōtsutsuki Urashiki) este un membru din clanul Ōtsutsuki.

Abilități 

Fiind membru al clanului Ōtsutsuki, el poate zbura și supraviețui în spațiu. Urashiki a putut lupta cu ușurința cu 2 kage simultan.

Urashiki își folosește tija.

Urashiki își folosește tija.

Urashiki utilizează o tijă de chakra pe care o folosește ca un fir extensibil care are un cârlig. Folosind-o, el poate străpunge apărarea și trupul inamicului pentru a extrage chakra care se află într-o țintă pentru a se depozita în tărtăcuța sa, permițându-i lui Urashiki să utilizeze tehnicile pe care proprietarul chakrei le poate folosi. Ca atare, din absorbția chakrei lui Gaara și a lui Mitsuki, el a reușit să folosească tehnica lui Gaara și tehnica lui Mitsuki Elementul Fulger. El poate lansa, de asemenea, un baraj uriaș de cârlige spre adversarul său, prin rotirea tijei.

El deține Byakuganul, care îi acordă un câmp vizual de aproape 360 °, viziunea cu raze X și capacitatea de a vedea prin sistemul de chakra. Cu el, el poate vedea cu ușurință prin aproape orice tactică de lupta pe care adversarul său o folosește împotriva lui. De asemenea, el poate transforma ochiul stâng în ceea ce pare a fi un Rinnegan roșu cu șase tomoe, similar cu Rinneganul lui Sasuke.