FANDOM

Un motiv pentru care continui să exist
Chapter 097

(在り続ける理由, Aritsuzukeru Wake)

Informații
Volum Dorința unei ucenicii?! (Volum)
Capitolul anterior Un vizitator neașteptat!!
Numărul capitolului 97
Următorul capitol Un eșec mândru!!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Anime Naruto Episodul 58
Debut
Personaje Niciunul
Jutsu Niciunul
Instrumente Niciunul
Un motiv pentru care continui să exist!! (在り続ける理由!!, Aritsuzukeru Wake!!) este capitolul 97 din manga.

Rezumat

Naruto și Shikamaru îl întreabă pe Gaara de ce ar vrea să-l ucidă pe Lee, dar acesta nu are un motiv anume. Cei doi spun că sunt în avantaj numeric, dar Gaara le promite că-i ucide și pe ei. Acesta le spune că în el se află un monstru; viața mamei sale a fost sacrificată pentru a sigila un demon în el, demon care îi dă control asupra nisipului. În anii următori, tatăl său a încercat să-l asasineze pentru a-și repara greșeala pe care a făcut-o când a sigilat monstrul, dar Gaara a ucis toți atacatorii. Din moment ce întreaga sa viața s-a învârtit în jurul morții, el se simte în largul său atunci când omoară oameni.

Chiar dacă cei doi erau asemănători din anumite puncte de vedere, amândoi având ceva sigilat în ei, Naruto realizează că povestea tragică a lui Gaara l-a făcut mult prea periculos pentru a-l învinge. În timp ce Gaara se pregătea să atace, Guy apare și îl forțează pe Gaara să plece.

Also on FANDOM

Random Wiki