FANDOM

Ultima lecție!
Boruto episodul 6.png

(最後の授業…!, Saigo no Jugyō…!)

Informații
Episodul anterior Misteriosul elev nou!
Numărul episodului Boruto #6
Următorul episod Dragoste și chipsuri!
Debut
Jutsu Stilul Fulger: Fulgerul Șarpe
Ultima lecție! (最後の授業…!!, Saigo no Jugyō…!!) este episodul 6 din anime-ul Boruto: Următoarele Generații Naruto.

Rezumat

Boruto observă că Shino se comportă ciudat. Shikadai îi spune lui Boruto să își ceară scuze pentru orice ar fi făcut. Încă supărat, Shino își pune insectele pe aceștia. Mitsuki este impresionat când insectele îi blochează kunaiul cu ajutorul pânzelor. Boruto vede spectrul posedându-l pe Shino. Insectele acestuia încep să devoreze imprejurimile. Shikadai încearcă să le oprească cu umbra sa, dar sunt prea multe și unele încep să pună stăpânire pe Boruto și să îi ia chakra. Mitsuki le alungă cu Stilul Vânt al său și își întinde mâna să îl recupereze pe Boruto. Aceștia scapă folosind o bombă cu fum. Ascunși, cei trei discută ce opțiuni au, iar Shikadai notează aptitudinea și intenția de ucidere a lui Shino. Boruto sugerează să ceară ajutor de la un alt profesor, dar Mitsuki afirmă că insectele s-au răspândit prin pădure și că îi vor găsi înainte ca aceștia să iasă din ea. Shikadai îl întreabă pe Boruto despre umbra pe care doar el o poate vedea, atrăgându-i atenția lui Mitsuki. La academie, Iruka se întreabă de Shino, dar Anko îi spune să nu se îngrijoreze în privința lui. Shino îi găsește pe Boruto și Shikadai, aceștia încercând să folosească o etichetă explozivă pentru a scăpa de insecte, însă fără succes. Mitsuki privește din depărtare. Scăpând din nou, Shikadai observă că insectele evită apa când acesta fuge printr-un pârâu. Mitsuki se regrupează cu cei doi, spunând că s-a pierdut. Acesta îl întreabă pe Boruto despre celelalte persoane care au luat-o razna după ce au fost posedate de aceeași umbră. Shikadai devine și mai suspicios pe Mitsuki. Mitsuki sugerează ca aceștia să îl omoare pe Shino, considerând că și acesta vrea să le facă același lucru. Shikadai evidențiază nepăsarea cu care Shino folosește chakra, spunând că aceștia pot folosi acest lucru spre avantajul lor, dar va fi nevoie de o momeală. Shikadai vrea ca momeala să fie Mitsuki fiindcă nu are încredere în el și pentru a dezvălui ce alte abilități ar mai avea. Boruto vrea să se revanșeze că l-a adus pe Shino în starea asta. Acesta încearcă să ajungă la Shino cu clone ale umbrei și folosește pânzele pentru a plasa o etichetă explozivă lângă el. Shino evită toate atacurile și îi imobilizează pe Boruto și Shikadai. Acesta le spune că și-a dat seama de planul lor de a-l duce deasupra apei pentru a scăpa de insecte și îl observă pe Mitsuki la distanță. Shikadai îi spune că acesta și-a folosit majoritatea insectelor, iar Mitsuki își extinde brațele pe sub apă, trăgându-l pe Shino în apă. Shino eliberează insecte acvatice, dar Mitsuki folosește Stilul Fulger pentru a le opri, forțând spectrul să iasă afară din Shino. Mitsuki îl pune pe Shino la suprafață, dar începe să se înece deoarece a folosit prea multă chakra. Boruto sare după el dar și acesta se îneacă. Deși și-a terminat mare parte din chakra, Shino se duce după cei doi și îi salvează invocând o insectă gigantică. Mai târziu, Shino își cere scuze că i-a atacat, iar elevii își cer scuze că l-au ridiculizat, recunoscându-i forța. Shino raportează incidentul lui Naruto. Acesta și Shikamaru cad de acord că trebuie investigată problema asta și îi cer lui Shino să îi ajute.

Also on FANDOM

Random Wiki