FANDOM

Ucidere Silențioasă
Haku attacks shinobi.png
Nume
Kanji 無音殺人術
Rōmaji Sairento Kiringu
Debut
Anime Naruto Episodul 7
Joc Naruto: Konoha Ninpōchō
Apare în Anime, Manga, Joc
Date
Clasificare Abilitate generală, Stil de luptă
Alte tehnici
Utilizatori Ameyuri Ringo

Chōjūrō

Fuguki Suikazan

Haku

Jinin Akebino

Jinpachi Munashi

Kakashi Hatake

Kushimaru Kuriarare

Mangetsu Hōzuki

Zabuza Momochi

Chūkichi (Doar în anime)

Mizuki (Doar în anime)

Kisame Hoshigaki (Doar în joc)

După cum sugerează și numele, această tehnică este pur și simplu o metodă foarte liniștită de ucidere a unui adversar, de obicei, din spate, cu o lamă. În plus, deoarece utilizatorul se mișcă în tăcere, atacul nu poate fi anticipat și apărat. Utilizatorul va tăia de multe ori gâtul adversarului său, prevenind orice strigăt pe care l-ar putea da în depărtare. Cei Șapte Spadasini ai Ceții au dovedit a fi maeștri ai acestei tehnici, și au fost chiar suficient de pricepuți în a urmări și a ucide adversarii printr-un singur sunet.[1][2] Unii shinobi, de asemenea, optează să folosească un înveliș, cum ar fi ceață sau chiar îngheț, ca să devasteze câmpul vizual al adversarilor, ca mai apoi să îi atace.

Știați că...?

  • Deși numele acestei tehnici este scris în kanji (無 音 殺人 術), este pronunțat în limba engleză ("silent killing" (サ イ レ ン ト キ リ ン グ)). Pronunția japoneză din kanji ar fi Muon Satsujin Jutsu, care s-ar traduce literal "tehnica crimei fără zgomot".
  • Potrivit lui Kakashi, această tehnică permite utilizatorului să-și omoare adversarul atât de repede, încât acesta moare înainte să își dea seama.[3]
  • Uciderea silențioasă poate să fi fost inspirată din diverse cărți chinezești și japoneze eliberate în timpul secolelor, care detaliază diferite moduri de a te ascunde, precum și uciderea în tăcere a unei persoane, folosind diferite arme și direcționându-le în funcție de organele vitale din corp.

Vezi și

Also on FANDOM

Random Wiki