FANDOM

Torifu Akimichi [1]
Torifu Akimichi.png

(秋道トリフ, Akimichi Torifu)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 211
Apare în Anime, Manga
Actori
Japoneză Junpei Endō
Informatii
Sex Masculin
Vârsta Partea a II-a: 30
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Echipă Unitatea de Escortă
Clan Clanul Akimichi
Rang Ninja
Rang Partea a II-a: Jōnin
Torifu Akimichi (秋道トリフ, Akimichi Torifu) este un jōnin al clanului Akimichi din Konohagakure. Împreună cu coechipierii săi, Kagami Uchiha și Danzō Shimura, el a fost un subordonat direct celui de-al Doilea Hokage.

Biografie

În anime, la scurt timp după fondarea satului, acesta s-a dovedit a fi parte dintr-o clasa, alături de Koharu Utatane și Homura Mitokado. Mai târziu el privea cum Hiruzen Sarutobi și Danzō Shimura au fost pe cale de a fi cruțați, împreună cu Koharu și Kagami Uchiha.

În timpul Primului Război Mondial Shinobi, acesta a făcut parte din Unitatea de Escortă a lui Tobirama. Atunci când au fost urmăriți de Forța Kinkaku din Kumogakure, iar Kagami a presupus că cineva trebuia să îi ademenească departe de restul echipei, Torifu a spus că oricine ar fi fost acea persoana, în esență, ar fi un sacrificiu. Împreună cu restul camarazilor săi, el a fost martor la declarația lui Tobirama adresata lui Hiruzen, al Treilea Hokage. Acesta a supraviețuit confruntării împotriva Forței Kinkaku, iar în cele din urma, l-a făcut pe cel mai celebru shinobi din întreaga lume ninja.

Decenii mai târziu, el a fost văzut alături de Hiruzen, Homura și Koharu, precum și alți shinobi angajați direct, după ce Nouă-Cozi a fost lăsat liber în sat. Atunci când aceștia au fost in cele din urma capabili de a conduce fiara în afara limitelor satului, Hiruzen le-a spus să continuie să o atace.

Personalitate

Pe când mult nu este cunoscut despre personalitatea lui, s-a afirmat că Torifu se mândrește cu puterea lui fizica.

Aspect

Torifu are parul șaten scurt țepos și marcaje întunecate în jurul ochilor. La fel ca toți ceilalți membri ai clanului Akimichi, acesta are o construcție foarte robustă și marcaje pe obraji - un alt obicei al clanului său. În tinerețe, el a purtat un costum negru standard, un pieptar de culoare gri cu protectoare a laturilor picioarelor, protectoare de brat, o apărătoare de frunte modelată să semene cu o pălărie, și o husă legată de spate, cu bandaje. Câțiva ani mai târziu, în timpul atacului cu Nouă-Cozi asupra Konohăi, Torifu acum cu o experiență considerabilă, a purtat un stil mai modern de armuri cu kanji-ul obligatoriu al clanului său pentru "produse alimentare" (食, shoku) pe el. Acesta avea, de asemenea, un bō și un scut, care amintea de un sakazuki.

Abilități

Torifu este un shinobi puternic, bine cunoscut în întreaga lume ninja. Priceperea lui fizică este remarcabil de mare, o performanță care îl face foarte mândru. Deși abilitățile sale sunt necunoscute în deplină măsură, ca un Akimichi, Torifu poate converti calorii în chakra pentru a efectua tehnicile secrete ale clanului său. El este, de asemenea, competent cu un bō și, de asemenea, a folosit un scut în luptă.

Știați că...?

  • Atunci când Torifu a debutat în capitolul 481, acesta a avut marcajul pe obraji ca toți Akimichi cunoscuți. Cu toate acestea, atunci când a fost observat în timpul atacului lui Nouă-Cozi asupra Konohăi, în Weekly Shōnen Jump, versiunea tankōbon, aceste marcaje nu au fost prezente.

Referințe

  1. A Patra Carte de Date, pagina 208

Also on FANDOM

Random Wiki