FANDOM

Tobishachimaru (飛鯱丸, Tobishachimaru) este o navă zburătoare proiectată de Tazuna și creata de dulgherii din Tărâmul Valurilor. Este de așteptat să fie prima dintr-o flotă de nave care vor revoluționa transportul de mărfuri între țări. Numit după orci, Tobishachimaru are 223 de metri lungime, 34 de metri în diametru, are o viteză maximă de 70 de kilometri pe oră, și are capacitatea de a atinge o altitudine de 5.000 de metri. Acesta utilizează baloane umplute cu heliu pentru plutire și șase elice mișcătoare pentru direcție. În plus față de marfă și echipaj, poate găzdui aproape șaizeci de pasageri, în beneficiul cărora Tobishachimaru este echipat cu o bucătărie, compartiment de luat masa și alte dotări.

Istoric

În timpul primului voiaj al lui Tobishachimaru - eveniment de care doar ninja din Konohagakure trebuiau să știe - nava este deturnată de Alianța de Armament Ryūha. Optsprezece pasageri sunt uciși în timpul deturnării, Tobishachimaru se prăbușește în Kusagakure și un incident internațional cu Iwagakure este abia evitat. Un așa prim zbor dezastruos obligă Tărâmul Valurilor să renunțe la proiect.

Știați că...?

Also on FANDOM

Random Wiki