FANDOM

Tehnica secretă interzisă: Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort!
Reaper death seal.png

(禁術奥義!『屍鬼封尽』, Kinjutsu Ōgi! "Shiki Fūjin")

Informații
Episodul anterior O greșeală din trecut: O față dezvăluită!
Numărul episodului Naruto #73
Următorul episod Adevărul uimitor! Indentitatea lui Gaara apare!
Arc Distrugerea Konohăi (Arc)
Manga Capitolul 123, Capitolul 124
Debut
Personaje GamahiroShinobu Mibu
Jutsu Invocare: Tehnica Distrugerii Coșului de AlimenteSabia lui Kusanagi: Lunga Spadă a Cerului
Tehnica secretă interzisă: Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort! (禁術奥義!『屍鬼封尽』, Kinjutsu Ōgi! "Shiki Fūjin") este episodul 73 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

În timp ce lupta din Konoha continuă, clonele umbră ale celui de-Al Treilea Hokage folosesc Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort să sigilieze sufletele Primului și celui de-Al Doilea Hokage. Al Treilea este indignat când realizează că trupurile sacrificate pentru a-i reanima pe cei doi sunt nimeni alții decât studenții lui Orochimaru, Zaku Abumi și Kin Tsuchi. Al Treilea se îndreaptă apoi spre Orochimaru, gata să îi sigileze și lui sufletul, însă este oprit, fiind înjunghiat în spate de Sabia lui Kusanagi a lui Orochimaru, lucru ce Enma a eșuat să prevină. Orochimaru se întreabă de ce Al Treilea nu s-a dat din cale, iar acesta îi răspunde că Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort este o tehnică sacrificială și că ar fi murit oricum. Între timp, Sasuke îl prinde din urmă din nou pe Gaara, iar Kankurō se pregătește să îl rețină pe Sasuke în timp ce Gaara scapă cu Temari. Înainte de a începe, Shino Aburame sosește să se lupte cu Kankurō, spunându-i lui Sasuke că are o treabă neterminată cu Kankurō, dat fiind că meciul lor nu avusese loc, astfel permițându-i lui Sasuke să îl urmărească pe Gaara.

Also on FANDOM

Random Wiki