FANDOM

Tehnica lui Sprâncene Stufoase: Stilul Sasuke!
Episode 66

(嵐を呼ぶ男!サスケのゲジマユ流体術!, Arashi o Yobu Otoko! Sasuke no Gejimayu-ryū Taijutsu!)

Informații
Episodul anterior Frunze dansatoare, nisipuri mișcătoare
Numărul episodului Naruto #66
Următorul episod Târziu pentru spectacol, dar gata de acțiune! Tehnica secretă finală se naște!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Manga Capitolul 111, Capitolul 112
Debut
Jutsu Clonă de Nisip
Tehnica lui Sprâncene Stufoase: Stilul Sasuke! (嵐を呼ぶ男!!サスケのゲジマユ流体術!, Arashi o Yobu Otoko!! Sasuke no Gejimayu-ryū Taijutsu!) este episodul 66 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Imediat ce meciul a început, Gaara a avut o altă durere cruntă de cap și a început să vorbească despre mama sa. Scena s-a schimbat într-o amintire a lui Naruto și Shikamaru a evenimentului petrecut în spital. Apoi Sasuke și Gaara au început oficial lupta. Precum Lee procedase anterior, folosind viteza și abilitățile de taijutsu căpătate în timpul antrenamentului său, Sasuke este capabil să treacă de defensiva de nisip a lui Gaara cu ușurință. În timp ce meciul continuă, atât Naruto cât și Shikamaru reflectă asupra modului în care Gaara gândește, că scopul său în viață fiind să omoare oameni. Naruto consideră că dacă meciul continuă, Sasuke va muri, și fuge să îi spună lui Kakashi să oprească meciul. Totuși, de această dată, determinat să îl omoare pe Sasuke, Gaara se retrage înăuntrul Scutului său de Nisip să își înceapă transformarea.

Also on FANDOM

Random Wiki