FANDOM

Tehnica Închisorii de Apă
Water Prison
Nume
Kanji 水牢の術
Rōmaji Suirō no Jutsu
Debut
Anime Naruto Episodul 8
Joc Naruto: Konoha Ninpōchō
Apare în Anime, Manga, Joc
Date
Clasificare Ninjutsu
Natură Apă
Rang C
Clasă Suplimentară
Rază Rază scurtă
Sigilii Șarpe → Berbec → Cal → Iepure → Berbec → Cal → Iepure → Mâinile răspândite cu fața palmelor în afară sau Șarpe → Bou → Bătut din Palme
Alte tehnici
Tehnici derivate Tehnica Dansul Rechinului Închisoarea de Apă
Utilizatori Zabuza Momochi

Kisame Hoshigaki

Umibōzu (Doar în anime)

Daibutsu (Doar în anime)

Suigetsu Hōzuki (Doar în joc)

Tobirama Senju (Doar în joc)

Această tehnică este utilizată pentru a prinde o victimă în interiorul unei sfere practic inevitabilă a apei. Singurul dezavantaj la această tehnică este faptul că utilizatorul trebuie să păstreze cel puțin un braț în interiorul sferei, în orice moment, pentru ca victima să rămână închisă. Această tehnică necesită o cantitate suficientă de apă, care poate fi asigurată prin expulzarea ei din gura cuiva. Odată prinsă, ținta este incapabilă să se miște sau să respire în cadrul tehnicii datorită apei apăsătoare. Din cauza densității apei, tehnica poate fi folosită, într-o măsură limitată, în scopuri defensive, dacă s-a efectuat pe sine. Aceasta poate fi, de asemenea, stocată în suluri ca și capcane.

Clonele de apă pot fi utilizate în pregătirea tehnicii, blocând atacul adversarului și prinzând atacatorul în închisoare, folosindu-și apa proprie. Neji Hyūga a fost capabil să folosească abilitatea sa de a elibera chakra din toate tenketsu-urile sale simultan, perturbând fluxul de chakra, ca mai apoi să spargă închisoarea.

Știați că...?

  • Când Zabuza a folosit această tehnică pe Kakashi Hatake, el era încă în măsură să vorbească în interiorul închisorii. Cu toate acestea, atunci când a utilizat-o Kisame, Echipa Guy a fost foarte limitată. Acest lucru poate însemna că există aspecte ale acestei tehnici pe care utilizatorul le poate controla.
  • Întregul corp al lui Umibōzu este compus din apă, ceea ce îi permite să își înece adversarii în interiorul acestuia, conducându-l prin urmare pe Amachi pentru a se referi la aceasta ca la o "Tehnică a Închisorii Apei în Mișcare" (動 く 水牢 の 術, Ugoku Suirō nu Jutsu).

Also on FANDOM

Random Wiki