FANDOM

180px-Land of Earth

Tărâmul Pământului

Tărâmul Pământului (土の国, Tsuchi no Kuni) este localizat în nord-vestul Tărâmului Focului. Liderul acestei ţări este Lordul Feudal de Pământ. În mare parte, ţara este formată din zone pustii, stâncoase. Graniţa Tărâmului Pământului este formată dintr-un lanţ de munţi stâncoşi, blocând comunicarea cu alte ţări. Vântul din nord trece peste aceşti munţi, transportând pietre mici din Tărâmul Pământului în ţările din jur. Acest fenomen natural celebru este numit "Ploaie de Piatră" (岩雨, Gan'u).

"Prăjitura de Orez de Piatră" (岩餅, Iwa Mochi) este o specialitate regională a Tărâmului Pământului. Se spune că textura crocantă a prăjiturilor de orez este irezistibilă. [1]

Iwagakure

Iwagakure no Sato

Iwagakure

Iwagakure (岩隠れの里, Iwagakure no Sato; Română: Satul Ascuns de Roci) este satul ascuns al Tărâmului Pământului. Fiind satul uneia dintre Cele Cinci Mari Țări Shinobi, Iwagakure este condus de un Tsuchikage. În istoria satului au existat patru Tsuchikage. Lanțurile muntoase care înconjoară satul și întreg tărâmul asigură o apărare optimă. Satul profită de poziția avantajoasă în care este localizat și este foarte mândru de apărarea sa.

Referinţe

  1. Naruto episodul 213

Also on FANDOM

Random Wiki