FANDOM

Acesta este articolul despre eleva de la Academie. Dacă vrei să vezi articolul despre călătoare , vizitează Sumire.
Sumire Kakei
Sumire Kakehi

(筧スミレ, Kakei Sumire)

Debut
Manga Boruto Capitolul 18
Anime Boruto Episodul 1
Apare în Anime, Manga
Actori
Japoneză Aya Endō
Informatii
Sex Feminin
Înălțime Gaiden: 147 cm
Ocupație Asistenta lui Katasuke Tōno (Manga)
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Echipă Echipa 15 (Anime)

Echipa de Arme Ninja Științifice (Manga)

Rang Ninja
Rang Gaiden: Genin
Familie
Tanuki Shigaraki (Tată) (Anime)
Element
Apă (Anime)

Sumire Kakei (筧スミレ, Kakei Sumire), născută Sumire Shigaraki (信楽スミレ, Shigaraki Sumire) este o kunoichi din Konohagakure și o membră a Echipei de Arme Ninja Științifice.

Biografie

Sumire Tanuki

Tanuki se pregătește să îi aplice Gozu Tennō lui Sumire.

După moartea lui Danzō Shimura, existența Rădăcinii a fost dezvăluită publicului. Din acest motiv, toți shinobi care au făcut parte din această organizație au fost tratați cu ură de către restul sătenilor, printre cei ostracizați aflându-se și familia lui Sumire. Acest lucru a contribuit la înrăutățirea stării de sănătate și eventuala moarte a mamei sale. Pierderea suferită a afectat-o foarte mult pe Sumire, pentru că printre puținele bucurii din viața sa se numărau momentele în care mama sa îi pieptăna părul. Însă după un timp, Sumire nu-și mai putea aminti nici vocea mamei sale. [1]

Tatăl lui Sumire, Tanuki Shigaraki a antrenat-o de la o vârstă fragedă pentru a răzbuna soarta membrilor Rădăcinii. [2] La un moment dat, el i-a încredințat Gozu Tennō. După moartea ambilor părinți, Sumire, rămasă orfană, și-a creat o nouă identitate - Sumire Kakei - crezând că cel mai bine ar fi să creeze o poveste de acoperire înainte să pună în aplicare planul tatălui ei. Ea a devenit șefa clasei sale la Academie, moment în care a început să se ocupe de dezvoltarea lui Nue. [1]

Personalitate

Sumire este o fată timidă și tăcută, care, la fel ca majoritatea copiilor de vârsta ei, îl adoră pe al Șaptelea Hokage. Deși nu este foarte mult în evidență, ei pare să-i pese de colegii ei. De asemenea, Sumire este foarte respectoasă și dorește să evite conflictele dacă poate.

Aspect

Sumire este o fată cu ochi și păr mov. Părul său este împletit în două cozi, iar bretonul îi atârnă pe frunte. Poartă un tricou negru cu o rochie mov cu un guler alb pe deasupra și un dres lung negru.

Epilog

Arcul Academiei

Sumire se înrolează în aceeași clasă cu Sarada și prietenii ei și devine șefa clasei. Când Boruto se întoarce la Academie după ce a fost suspendat, Sumire vorbește despre el și al Șaptelea Hokage cu Sarada și Chōchō. Mai târziu asistă la lupta dintre Boruto și Iwabee și e fericită când Boruto face pace cu restul colegilor săi.

Știați că...?

  • „Sumire” înseamnă mov.

Referințe

  1. 1,0 1,1 Boruto Episodul 14
  2. Boruto Episodul 13