FANDOM

Acesta este articolul despre eleva de la Academie. Dacă vrei să vezi articolul despre călătoare , vizitează Sumire.
Sumire Kakei
Sumire Kakehi

(筧スミレ, Kakei Sumire)

Debut
Anime Boruto Episodul 1
Apare în Anime
Actori
Japoneză Aya Endō
Informatii
Sex Feminin
Înălțime Gaiden: 147 cm
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Rang Ninja
Rang Gaiden: Elevă la Academie

Sumire Kakei (筧スミレ, Kakei Sumire) este o elevă la Academia din Konohagakure și șefa clasei ei.

Biografie

Sumire este orfană. [1]

Personalitate

Sumire este o fată timidă și tăcută, care, la fel ca majoritatea copiilor de vârsta ei, îl adoră pe al Șaptelea Hokage. Deși nu este foarte mult în evidență, ei pare să-i pese de colegii ei. De asemenea, Sumire este foarte respectoasă și dorește să evite conflictele dacă poate.

Aspect

Sumire este o fată cu ochi și păr mov. Părul său este împletit în două cozi, iar bretonul îi atârnă pe frunte. Poartă un tricou negru cu o rochie mov cu un guler alb pe deasupra și un dres lung negru.

Epilog

Arcul Academiei Sumire se înrolează în aceeași clasă cu Sarada și prietenii ei și devine șefa clasei. Când Boruto se întoarce la Academie după ce a fost suspendat, Sumire vorbește despre el și al Șaptelea Hokage cu Sarada și Chōchō. Mai târziu asistă la lupta dintre Boruto și Iwabee și e fericită când Boruto face pace cu restul colegilor săi.

Știați că...?

  • „Sumire” înseamnă mov.

Referințe

  1. Boruto: Următoarele Generații Naruto Roman 1

Also on FANDOM

Random Wiki