FANDOM

Shitō Akimichi [1]
Shitō Akimichi.png

(秋道シトウ, Amikichi Shitō)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 159
Apare în Anime, Manga
Actori
Japoneză -
Engleză -
Informatii
Sex Masculin
Vârsta Partea a II-a: 32
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Afiliere Forțele Aliate Shinobi
Clan Clanul Akimichi
Rang Ninja
Rang Partea a II-a: Jōnin
Element
Yang
Shitō Akimichi (秋道シトウ, Akimichi Shitō) este un jōnin al clanului Akimichi din Konohagakure.

Aspect

La fel ca alți membri ai clanului Akimichi, el este foarte robust, de asemenea, la fel ca majoritatea membrilor clanului său, acesta poartă un costum ca de samurai cu kanji-ul pentru "produse alimentare" (食, shoku) pe fața armurii și are marcaje distinctive pe obrajii săi. El își poarta parul lui scurt șaten într-un stil moț coada de cal.

Abilități

Acesta își arata abilitățile în tehnicile secrete ale clanului său când a folosit Tehnica de Expansiune Parțială în lupta sa împotriva lui Pain. El a fost, de asemenea, văzut înarmat cu un bō, indicând abilități în bukijutsu.

Partea a II-a

Asaltul lui Pain

În timpul invaziei lui Pain, acesta a însoțit un mic grup de shinobi în încercarea de a ajunge și a ajuta în confruntarea lui Kakashi Hatake cu Calea Deva a lui Pain. [2] La sosire, el și alți trei ninja au lansat un atac simultan asupra opoziției din patru direcții, doar pentru a fi imediat învins de efectele Shinra Tensei. [3]

Al Patrulea Război Mondial Shinobi: Confruntarea

În Al Patrulea Razboi Mondial Shinobi, el a fost trimis pe Insula Țestoasă alături de mai multi shinobi din Konohagakure, pentru a se asigura că Naruto Uzumaki rămâne în camera de izolare a chakrei. [4] Cum el și cu un membru al clanului său s-au mișcat pentru a-l opri pe Naruto de la părăsirea cascadei, aceștia, împreună cu mai multi shinobi sunt trimiși să zboare înapoi prin cascadă cu Naruto. Ei sunt mai târziu ordonați de către Shibi să-l urmeze pe Naruto atunci când scapă.

Știați că...?

Cuvântul "Shitō" poate fi folosit pentru a descrie mai multe lucruri, cum ar fi "vârful degetului" (指頭) sau "facțiune/banda" (私党). Vizibil, atunci când este scris ca "私闘", "Shitō" înseamnă "lupta cu caracter personal" în timp ce "死闘" descrie o "lupta pana la moarte".

Referințe

  1. A Patra Carte de Date, pagina 208
  2. Capitoul 422, pagina 8
  3. Capitolul 423, paginile 1-5
  4. Capitolul 534, pagina 16

Also on FANDOM

Random Wiki