FANDOM

Sharingan
Sharingan.jpg

(写輪眼, Sharingan)
Ochiul Raiului (天眼, Tengan)

Debut
Manga Capitolul 12
Anime Naruto Episodul 5
Roman Naruto Jinraiden: Ziua în care lupul a răgit
Film Naruto Filmul: Bătălia Ninja în Ținutul Zăpezii
Joc Naruto: Clash of Ninja
OVA Misiune: Protecția Satului Cascadei
Apare în Anime, Manga, Roman, Joc, Film, OVA
Informații
Clan Clanul Uchiha

Clanul Ōtsutsuki

Clasificare Kekkei Genkai

Dōjutsu

Utilizatori cunoscuți
Kakashi Hatake

Indra Ōtsutsuki

Creatura cu Sharingan (Manga)

Shijima (Roman)

Danzō Shimura

Baru Uchiha (Anime)

Fugaku Uchiha

Hikaku Uchiha

Inabi Uchiha

Itachi Uchiha

Cioara lui Itachi

Izuna Uchiha

Kagami Uchiha

Madara Uchiha

Naka Uchiha (Anime)

Naori Uchiha (Anime)

Obito Uchiha

Rai Uchiha (Anime)

Sarada Uchiha

Sasuke Uchiha

Setsuna Uchiha

Shin Uchiha (Manga)

Shisui Uchiha

Tajima Uchiha

Tekka Uchiha

Yashiro Uchiha

Zetsu Negru

Tehnici
Sharinganul de constrângere

Reflecția Genjutsu

Iluzia Demonică: Tehnica Țepușelor Ferecate

Genjutsu: Sharingan

Izanagi

Izanami

Transmisia Fulgerului

Manipularea celor Trei Lame ale Morii de Vânt

Dōjutsul spațio-temporal al lui Shin Uchiha (Manga)

Sharinganul  (写輪眼) este dōjutsul kekkei genkai al Clanului Uchiha care apare la anumiți membrii. În timp ce forma sa inițială a apărut la Kaguya Ōtsutsuki, adevărata sa formă s-a manifestat prima oară la Indra Ōtsutsuki, strămoșul clanului Uchiha. Sharinganul a devenit mai târziu una dintre Cele Trei Mari Dōjutsu, împreună cu Rinneganul și Byakuganul. Sharinganul mai este numit „Ochiul Raiului” datorită numeroaselor abilități pe care i le garantează utilizatorului. Tobirama Senju îl numește „ochiul care reflectă inima”.

Sharinganul este un ochi folosit de clanul Uchiha si de Kakashi.Desi Kakashi nu este un membru Uchiha a primit ochiul de la Obito Uchiha,cand acesta era pe moarte.Au fost doar 2 persoane care au avut sharinganul suprem Itachi si Madara Uchiha.Primul om care a descoperit sharinganul este Madara.El si-a dobandit sharinganul suprem dupa ce a luat ochii fratelui sau in lupta,iar Itachi dupa ce si-a ucis clanul.Un om care are un sharingan foarte bun este Sasuke,acesta l-a dobandit dupa ce a apurut ura pentru Itacbun..Sharinganul are foarte multe beneficii  si poate recunoaste usor un ninjustu si il poate opri.De exemplu Itachi foloseste sharinganul foarte usor.Cu ochiul stang Itachi da drumul la o flacara neagra care nu se stinge,pana isi omoara tinta,iar cu cel drept poate face propia iluzie pentru a isi induce adversarul in eroare,iar cu ambii creaza un monstru foarte bun.Sharinganul este unul din cei mai buni ochi din lumea ninja.Este foarte greu sa ii faci fata unui Uchiha cu sharinganul...mai ales lui Madara Uchiha cel mai bun Uchiha si singurul care a devenit Hokage.

Sharinganul are un potential cutremurator avand puterea de a observa si de a copia fidel miscarile adversarilor.Se crede ca Sharinganul face parte din ramura unui alt doujutsu al familiei Hyuga,doujutsu numit Byakugan.Puterea unui Sharingan este impartita in 3 categorii in functie de forma abstracta ce seamana cu o virgula.Primul sharingan ce are doar o forma abstarcta este in stare de a vedea miscarile adversarului si astfel de a actiona inainte de finalizarea actiunilor oponentului. Al doilea tip de Sharingan poate vedea si memora actiunile unui oponent,posesorul Sharinganului fiind capabil sa execute fidel atatcurile adversarului sau.In final,ultimul tip de Sharingan,cel complet,este capabil sa vada sa memoreze miscarile adversarului dar mai poate induce adversarului o serie de imagini si ganduri hipnotice pentru a il pacali in executarea unui jutsu.Sharinganul poate fii implantat din ochiul unui posesor in ochiul unei alte persoane insa nu va functiona la intreaga sa capacitate.

Pe langa aceste abilitati mai exista un Sharingan special ce a fost obtinut doar de cateva persoane:Mangekyou Sharingan.Acesta este un Sharingan special si are o forma diferita pentru fiecare din posesori sai. Il au doar Itachi Uchiha,Sasuke Uchiha,Madara Uchiha si Kakashi Hatake.insa,folosirea acestui sharingan de catre posesori sai il poate duce pe cel care il dobandeste la orbire.Cu toate ca este mult mai puternic si o poate ucide pe o persoana care nu poseda sharinganul,cere si un sacrificiu.Pentru a il obtine trebuie sa fie ucis cel mai bun prieten sau persoana fata de care un om este legata.

Also on FANDOM

Random Wiki