FANDOM

Sasori [1][2]
Sasori

(サソリ, Sasori)
Sasori al Nisipului Roșu (赤砂のサソリ, Akasuna no Sasori)[3]

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 2
Roman Akatsuki Hiden: Flori rele în plină înflorire
Film Drumul către Ninja: Naruto Filmul
Joc Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX 2
OVA Naruto Shippūden: Filmulețe UNSG
Apare în Anime, Manga, Roman, Joc, Film
Actori
Japoneză Takahiro Sakurai

Yutaka Aoyama (Hiruko)

Akiko Yajima (Copil)

Engleză Johnny Yong Bosch

J.B. Blanc (Hiruko)

Kari Wahlgren (Copil)

Informatii
Data nașterii 8 noiembrie
Sex Masculin
Vârsta Partea a II-a: 35
Înălțime Partea a II-a: 164,1 cm
Greutate Partea a II-a: 47,3 kg
Grupa sanguină AB
Clasificare Decedat

Ninja dispărut

Rang S

Țară Tărâmul Vântului
Sat Sunagakure
Afiliere Akatsuki
Echipă Brigada de Marionete

Plutonul de Atac Surpriză și Diversiune

Partener Orochimaru

Deidara

Inel „Nestemată” (玉, gyoku)
Rang Ninja
Înregistrare 33-001
Vârsta absolvirii Academiei 7
Vârsta avansării la gradul de Chūnin 8
Familie
Chiyo (Bunică)

Ebizō (Străunchi)

Mama lui Sasori (Mamă)

Tatăl lui Sasori (Tată)

Sasori (サソリ, Sasori), cunoscut și sub numele Sasori al Nisipului Roșu (赤砂のサソリ, Akasuna no Sasori), era un ninja dispărut de rang S din Brigada de Marionete din Sunagakure și un membru al Akatsuki, unde l-a avut drept partener pe Orochimaru și mai apoi, pe Deidara.

Biografie

Când Sasori era mic, mama și tatăl său au fost uciși de Sakumo Hatake într-o bătălie, [4] lăsându-l în grija bunicii sale, Chiyo. Când aceasta l-a învățat cum să fie un păpușar, talentul său a fost descoperit și chiar a început să caute metode prin care să elimine slăbiciunile marionetelor în luptă. Abilitățile sale l-au ajutat să creeze două marionete identice cu părinții săi, într-o încercare de a scăpa de singurătatea pe care o simțea. Totuși, din moment ce acestea nu îi puteau acorda iubirea părintească de care avea nevoie, s-a plictisit de ele și le-a lăsat în grija lui Chiyo. Sasori a creeat multe alte marionete ingenioase, cum ar fi Kuroari, Karasu și Sanshōuo.

În Al Treilea Război Mondial Shinobi, eficacitatea cu care marionetele sale vărsau sângele inamicilor i-a adus lui Sasori porecla de „Sasori al Nisipului Roșu”.

Motivat de dorința sa de a crea opere care să dureze o veșnicie, Sasori a început să experimenteze crearea marionetelor din oameni. În anime, singurul său prieten, Komushi, și-a pierdut brațul drept când păzea granița, așa că Sasori i-a construit unul nou. După ce Komushi a murit după ce a ingerat otrava lui Sasori, acesta l-a transformat într-una dintre primele sale marionete umane. [5]

Cu douăzeci de ani înaintea apariției sale în serie, Sasori, la vârsta de 15 ani, părăsește Sunagakure.

Cu zece ani înainte de moartea sa, Sasori l-a răpit pe cel de-Al Treilea Kazekage și l-a transformat într-o marionetă. [6]

După ce s-a alăturat Akatsuki, el și-a utilizat abilităție pentru a crea numeroși spioni, cum ar fi Yūra și Mukade din Suna. Sasori l-a avut partener pe Orochimaru, care îi împărtășea dorința de a trăi veșnic. [7] Mai târziu, după ce Orochimaru a părăsit organizația după o încercare eșuată de a-i fura corpul lui Itachi Uchiha, Sasori l-a trimis pe Kabuto Yakushi pentru a-i fi spion în Otogakure, acesta neștiind că Yakushi lucra pentru Orochimaru.

Aspect

Sasori avea ochi maro cenușii, moșteniți de la mama sa, și păr scurt, roșu spre gri, moștenit de la tatăl său. De obicei are o privire confuză, de visător. Când era copil, Sasori purta o robă verde închis cu un poncho deschis la culoare în jurul ei. Când era adolescent, pe când trăia în Sunagakure, el purta o mantie mov, cu apărătoare de frunte din Sunagakure. Când a părăsit satul el purta o vestă de protecție a satului său cu un maieu dedesupt, bandaje pe ambele brațe, pantaloni maro la care era atașată o borsetă unde își ținea pergamentul de invocare a marionetelor, și sandale maro de shinobi. După ce a devenit membru Akatsuki și s-a convertit în marionetă, deoarece îi plăcea corpul său cum era la timpul respectiv, părul său era mai ciufulit, și a început să poarte mantia Akatsuki cu un inel mov pe degetul mare de la mâna stângă, pe care scrie "bijuterie" sau "sferă" (玉,gyoku).

Referințe

  1. A Treia Carte de Date, paginile 80-83
  2. A Patra Carte de Date, pagina 99
  3. Capitolul 251, pagina 4
  4. Capitolul 253, pagina 14
  5. Naruto: Shippūden Episodul 319
  6. Capitolul 267, pagina 3
  7. Capitolul 267, pagina 4