FANDOM

Sarada Uchiha [1]
Sarada

(うちはサラダ, Uchiha Sarada)

Debut
Roman Boruto: Naruto Filmul
Film Boruto: Naruto Filmul
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
OVA Ziua în care Naruto a devenit Hokage
Apare în Manga, Film, Roman, Joc
Actori
Japoneză Kokoro Kikuchi
Engleză Laura Bailey
Informatii
Data nașterii 31 martie
Sex Feminin
Vârsta Gaiden: 11

Filmul Boruto: 12

Înălțime Gaiden: 147 cm
Kekkei Genkai Sharingan
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Profesor Konohamaru Sarutobi
Echipă Echipa Konohamaru
Clan Clanul Uchiha
Rang Ninja
Rang Gaiden: Elev la Academie

Filmul Boruto: Genin

Vârsta absolvirii Academiei 11
Familie
Fugaku Uchiha (Bunic)

Mikoto Uchiha (Bunică)

Itachi Uchiha (Unchi)

Sasuke Uchiha (Tată)

Sakura Haruno (Mamă)

Kizashi Haruno (Bunic)

Mebuki Haruno (Bunică)

Element
Fulger

Yin

Sarada Uchiha  (うちはサラダ, Uchiha Sarada) este o kunoichi a Clanului Uchiha din Konohagakure și o membră a Echipei Konohamaru. Deoarece a crescut fără tatăl ei, Sarada se chinuie inițial să descopere cine e sau cine ar trebui să fie. După ce îl întâlnește pe Sasuke cu ajutorul lui Naruto Uzumaki, Sarada descoperă că ea este definită de legăturile pe care le face cu cei din jur. Ea speră că într-o zi va deveni Hokage pentru a crea cât mai multe conexiuni cu oamenii din jur.

Biografie

Sarada este fiica lui Sasuke Uchiha și Sakura Haruno [2]. Nu există niciun document care să-i ateste nașterea [3] deoarece aceasta s-a născut în ascunzătoarea lui Orochimaru, Karin fiind moașa. [2] Sarada a crescut în Konoha doar cu mama ei deoarece tatăl ei era plecat într-o misiune de lungă durată pentru a căuta amenințarea pentru care se pregătea Kaguya Ōtsutsuki.

La un moment dat, Sarada s-a îmbolnăvit și a început să poarte ochelari. În timpul absenței lui Sasuke, Sarada s-a întrebat unde este și dacă ține la familia sa, Sakura spunându-i că e plecat într-o misiune importantă și că îi pasă de ele.

Personalitate

Sarada pare să fi moștenit trăsături de la ambii părinți. La fel ca și mama sa, Sarada îi critică pe cei care crează probleme; de asemenea, a moștenit ticul verbal al Sakurei „Shannarō!” (しゃーんなろー). La fel ca și tatăl ei, ea este în general distantă și ezită să bage în seamă anumiți indivizi, dar îi laudă atunci când merită.

Pare să fie la fel de dedicată studiilor cum a fost și Sakura în tinerețe, citește mult și este o elevă onorată la hjhiuhiAcademie. Este foarte atașată de părinți pe care îi strigă „papa” și „mama”, în ciuda absenței tatălui ei.

Spre diferență de părinții ei, Sarada nu este nici arogantă, nici obsedată de băieți, este modestă și își tratează colegii de clasă cu bunătate, în special pe prietenii ei Chōchō Akimichi și Boruto Uzumaki. În ciuda faptului că Sarada se ciondănește mereu cu Boruto, cei doi sunt prieteni buni și care țin unul la celălalt. Sarada chiar și-a rugat tatăl să-i devină mentor lui Boruto după ce a văzut cât de mult acesta încerca să învețe Rasengan. Când Sasuke a acceptat într-un final, Sarada a fost fericită pentru Boruto.

Sarada este un copil curios, chiar dacă îl considera enervant pe Boruto, aceasta îl urmărea prin sat și-l observa. Ajunge la concluzia că cei doi au ceva în comun (ambii dorind să petreacă mai mult timp cu tații lor), arătând că este perspicace.

Deși pare prietenoasă și politicoasă, ea are un temperament vulcanic, similar cu cel al mamei sale și nu se dă înapoi de la o confruntare.

De asemenea, Sarada îl respectă foarte mult pe Naruto Uzumaki. Din cauza acestei admirații, visul ei este de a deveni Hokage. [4]

Aspect

Sarada design

Design-ul Saradei din Boruto: Naruto Filmul

Sarada este palidă și a moștenit părul și ochii negri de la tatăl său. Părul său lung până la umeri are cărarea pe partea stângă. Poartă o pereche de ochelari cu ramă roșie care i-au fost dați de Karin.

Cum a remarcat și Naruto Uzumaki, deși trăsăturile fizice le-a moștenit de la Sasuke, personalitatea sa e moștenită de la Sakura. În versiunea în proză a filmului Boruto: Naruto Filmul, după ce a devenit genin, Sarada a devenit foarte populară printre băieți.

În epilog, ținuta ei consta într-o jachetă roz peste o vestă galbenă, dedesubt purta o cămașă albă cu o cravată roșie și era încălțată cu o pereche de sandale negre.

În Naruto Gaiden, Sarada poartă o o bluză qipao fără mâneci cu simbolul clanului Uchiha pe spate, o pereche de pantaloni scurți deschiși la culoare, sandale standard și mănuși lungi mov.

În Boruto: Naruto Filmul, ea poartă și un protector de frunte.

Abilități

Abilitățile Saradei nu sunt foarte bine cunoscute, dar se spune că a moștenit talentul lui Sasuke, lucru care indică faptul că este o kunoichi talentată [1]și un genin de elită. [5] Mai mult, Chōchō menționează faptul că Sarada poate trece examenele de absolvire cu ușurință. [6]

Sarada a fost capabilă să înfrângă de una singură duzini de clone ale lui Shin cu o singură lovitură, producând daune serioase zonei în același timp. [7] La fel ca și tatăl ei, Sarada este foarte pricepută la shurikenjutsu, fiind capabilă să curbeze shuriken și să folosească fire. [4]

Chakra și Forța Vitală

La fel ca și mama ei, controlul asupra chakrei al Saradei este excelent, chiar înainte să devină genin. De aceea, ea o poate controla și elibera printr-un singur punct. Aplicând acest lucru pumnilor săi, ea poate face ravagii în jurul său [7]și își poate lovi oponenții cu putere și să lase cratere în urma sa. [4]

Sarada este foarte agilă, evitând armele clonei lui Shin cu ușurință înainte de a-și trezi Sharinganul. De asemenea, are reflexe rapide, reușind să se furișeze prin spatele clonei lui Shin înainte ca aceasta s-o poată captura.

Dōjutsu

Sharingan

Sharinganul Saradei

Sharinganul Saradei

Sharinganul Saradei s-a manifestat atunci când aceasta avea 11 ani datorită gândurilor sale asupra întâlnirii cu tatăl ei. Sharinganul ei are o tomoe în fiecare ochi. [8] Cu abilitatea predictivă a Sharinganului, Sarada a putut evita o sabie-shurkien care se îndrepta către ea. [7] Are și abilitatea de a vedea prin genjutsu. [4]

Epilog

Sarada și Boruto

Sarada îl urmărește pe Boruto.

După ce Boruto și-a întrebat colegii dacă vor să-l ajute să facă o farsă a fost refuzat de toată lumea. Sarada l-a urmărit și l-a observat de la distanță, asigurându-se că acesta n-o va observa. 

Mai târziu, când a ajuns acasă, i-a spus mamei sale că băieții sunt proști, dar a remarcat că ea și cu Boruto au unele lucruri în comun, cum ar fi dorința lor de a petrece mai mult timp cu tații lor. [9]

Filme

Boruto: Naruto Filmul

Sarada își va face apariția în acest film.

Știați că...?

  • Sarada este pronunția japoneză a cuvântului portughez „salada”. Numele ei este derivat și de la Saraswati, zeița hindusă a înțelepciunii. De asemenea, poate veni și de la Sarada Devi, soția și echivalentul spiritual al lui Ramakrishna.
  • Sarada este prima Uchiha care s-a născut după Căderea Clanului Uchiha.  
  • Potrivit datelor din Boruto:
    • Hobbyul Saradei este cititul (istorie și mister).
    • Mâncărurile ei favorite sunt cele care se bazează pe ceaiul negru.
    • Nu îi plac roșiile.
    • Atributele ei sunt: 160 dexteritate și negociere, 150 chakra, 145 inteligență, 140 percepție și 130 dexteritate.
    • Are patru stele în ochire, genjutsu și genjutsu.
  • În desenele create pentru Boruto, Sarada are un dōjutsu asemănător cu Mangekyō Sharingan.  

Citate

  • (Mamei ei, despre Boruto) „Dar știi, de fapt, el îmi seamănă puțin. Când vine vorba de Papa... e foarte shannaro!” [10]
  • (Monolog interior) „Nu înțeleg... și ce dacă treci examenul? Ce vor toți să devină? Ninja...? Și ce dacă devii ninja? Ce dracu înseamnă să fii ninja? Ninja asta, ninja aia... ce nasol.” [11]
  • (Lui Boruto) „Și, un bento nu e făcut doar pentru a fi mâncat, nu-i așa? E o masă pregătită pentru tine special de cineva drag...” [12]
  • (Către Naruto, după ce crede că Sakura nu e mama ei) „De ce m-aș duce să ajut pe cineva care nu e nici mama mea, nici măcar nimic pentru mine? Am tăcut atât de mult că nici nu mai știu nimic despre nimeni!” [13]
  • (Mamei ei) „Până la urmă, toți avem amintirile și sentimentele noastre... Și cel mai important lucru dintre toate este că inimile noastre sunt conectate.”
  • (Lui Boruto, după ce își dă seama care este visul ei) „Nu e ca și cum pot livra prânzul tuturor din sat, așa că, în schimb, m-am decis să devin Hokage.”
  • (Lui Boruto) „Aleg o cale diferită față de Papa și devin Hokage!” [2]

Referințe

  1. 1,0 1,1 Zai no Sho, pagina 29
  2. 2,0 2,1 2,2 Capitolul 700+10
  3. Capitolul 700+2 pagina 6
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Boruto: Naruto Filmul
  5. Boruto: Drumul către B, pagina 3
  6. Capitolul 700+1
  7. 7,0 7,1 7,2 Capitolul 700+9
  8. Capitolul 700+4
  9. Capitolul 700
  10. Capitolul 700, pagina 18
  11. Capitolul 700+1, pagina 4
  12. Capitolul 700+3, pagina 6
  13. Capitolul 700+7, pagina 225

Also on FANDOM

Random Wiki