FANDOM

Sakura Haruno [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
Sakura.jpg

(春野サクラ, Haruno Sakura)
Sakura Uchiha (うちはサクラ, Uchiha Sakura) [7]

Frunte Lată (デコリーン, Dekorīn) [8]

Tsunade Nr. 2 (綱手二号, Tsunade Nigō) [9]

Debut
Anime Naruto Episodul 1
Roman Kakashi Hiden: Fulger pe Cerul Înghețat
Film Naruto Filmul: Bătălia Ninja în Ținutul Zăpezii
Joc Naruto: Clash of Ninja
OVA Găsește Trifoiul Roșu cu Patru Foi!
Apare în Anime, Manga, Roman, Joc, Film
Actori
Japoneză Chie Nakamura
Engleză Kate Higgins
Informatii
Data nașterii 28 martie
Sex Feminin
Vârsta Partea I: 12-13

Partea a II-a: 15-17

The Last: 19

Înălțime Partea I: 148.5 cm - 150.1 cm

Partea a II-a: 161 cm

The Last: 165 cm

Greutate Partea I: 34.5 kg - 35.9 kg

Partea a II-a: 45.4 kg

Grupa sanguină 0
Clasificare Medic ninja
Ocupație Doctor

Directoarea Clinicii Pediatrice de Sănătate Mentală din Konoha

Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Profesor Kakashi Hatake

Tsunade

Afiliere Forțele Aliate Shinobi

Pădurea Shikkotsu

Echipă Echipa Kakashi

Konoha 11 (Anime)

Echipa Asuma (Anime)

Echipa de Salvare a Kazekagelui

Echipa de Opt Oameni

Echipa Trei (Anime)

A Treia Divizie

Echipa de Salvare a lui Hanabi (Film)

Ino-Saku-Sai (Roman)

Clan Clanul Uchiha
Rang Ninja
Rang Partea I: Genin

Partea a II-a: Chūnin

Gaiden: Jōnin

Înregistrare 012601
Vârsta absolvirii Academiei 12
Vârsta avansării la gradul de Chūnin 14
Familie
Kizashi Haruno (Tată)

Mebuki Haruno (Mamă)

Sasuke Uchiha (Soț)

Sarada Uchiha (Fiică)

Element
Pământ

Apă

Yin

Yang

Sakura Uchiha (うちはサクラ, Uchiha Sakura), născută Haruno (春野, Haruno) este o kunoichi din Konohagakure. Este inițial membră a Echipei Kakashi și este depășită la început de complicațiile care apar în viața unui ninja. Antrenându-se cu Tsunade, Sakura devine o kunoichi puternică și un medic ninja excelent. La câțiva ani după terminarea celui de-Al Patrulea Război Shinobi, Sakura se căsătorește cu Sasuke Uchiha și au împreună o fiică.  

Biografie

Sakura si Ino.jpg

Ino și Sakura în copilărie

În primii săi ani la Academie, copiii obișnuiau să râdă de Sakura din cauza frunții sale mari. În încercarea de a ascunde acest defect, Sakura își folosea bretonul dar asta nu făcea decât să le dea celorlalți copii impresia că îi este rușine de fruntea sa. Ino Yamanaka i-a dăruit o panglică roșie pentru a părea mai drăguță. Cele două au devenit cele mai bune prietene și Sakura a devenit mai încrezătoare, dezvoltându-și o personalitate unică. 

În anime, când o căuta pe Ino la prânz, ea i-a văzut pe Shikamaru și Chōji furând mâncare de la alții. Curioasă, ea i-a urmărit și a descoperit că îi duceau mâncarea unui băiat misterios pe nume Yota

Mai târziu, în ciuda faptului că prețuia prietenia pe care o avea cu Ino, Sakura avea impresia că trăia în umbra acesteia și dorea să dovedească faptul că sunt egale. Când Sakura a aflat că și lui Ino îi plăcea de Sasuke Uchiha, Sakura a încetat să mai fie prietenă cu ea pentru a putea încerca să-i câștige afecțiunile lui Sasuke. Din acel moment s-a creat o rivalitate între cele două fete. 

Epilog

Sakura și Sarada.png
La ceva timp după război, Sakura îl însoțește pe Sasuke în călătoriile lui și cei doi se căsătoresc. Când rămâne însărcinată, aceasta refuză să-l lase singur. Atunci când este pe cale să nască, Sasuke o duce la una dintre ascunzătorile lui Orochimaru, unde o roagă pe Karin s-o ajute pe Sakura cu nașterea. Sakura aduce pe lume o fetiță pe care cei doi o numesc Sarada, iar apoi se întorc în Konoha.

Când Naruto a devenit Hokage, Sakura era prezentă la inaugurare alături de Sarada.

La un moment dat, Sakura a participat la un Summit Kage împreună cu Sasuke, care i-a informat pe Kage că a descoperit dovezi potrivit cărora Kaguya forma o altă Armată de Zetsu Albi. Sasuke acceptă să păstreze această informație secretă și pleacă să-și continuie cercetarea, lăsând-o pe Sakura s-o crească singură pe Sarada.

Fotografia familiei Uchiha.png

Fotografia familiei Uchiha

De-a lungul anilor, Sarada a tot întrebat despre tatăl ei, iar Sakura a asigurat-o că acesta o iubește și că, atunci când își va termina misiunea, se va întoarce acasă. Când aceste discuții se lungeau, Sakura o atingea pe frunte cu două degete pe Sarada, gest prin care Sasuke obișnuia să-și arate afecțiunea. Pentru un timp, toate acestea au fost de ajuns pentru Sarada, care compara relația ei cu Sasuke cu cea dintre Boruto și tatăl său, Naruto.

Știați că...?

  • „Haruno” înseamnă „câmp înflorit” și „Sakura” înseamnă „floare de cireș”, o floare care este prețuită de către japonezi datorită frumuseții sale dar și datorită timpului scurt pe care îl are până se ofilește. Floarea de cireș este floarea națională a Japoniei. În japoneză, „Haruno Sakura” înseamnă „câmp cu flori de cireș”. Când numele Sakurei este citit „Haru no Sakura” poate fi interpretat drept „flori de cireș primăvara”.
  • În ediția din iunie 2006 a reviste Shonen Jump, Kishimoto a spus că dintre toți membrii Echipei Kakashi, Sakura este cea mai potrivită să devină instructor și este aproape normală în ciuda defectelor sale.
  • Într-un interviu din 2010, Kishimoto a spus că mulți dintre oamenii cu care lucrează i-au spus că Hinata ar fi o eroină mai bună decât Sakura.
  • Sandalele Sakurei îi adaugă un cm la înălțime.
  • Schițele oficiale ale lui Kishimoto arată că Sakura are 165 cm în The Last.
  • Potrivit Cărții(lor) de Date:
    • Hobby-urile Sakurei sunt jocurile de cultură generală și memorarea materialelor noi pentru studiul ei în medicină.
    • Sakura dorește un nou meci cu Ino.
    • Mâncărurile preferate ale Sakurei sunt găluștile însiropate cu pastă de fasole roșie, prunele murate și urăște mâncarea iute.
    • Sakura a terminat 34 de misiuni oficiale: 12 de rang D, 9 de rang C, 6 de rang B, 7 de rang A și 0 de rang S.
    • Expresia favorită a Sakurei conform Primei Cărți de Date era „O viață plină de dragoste”, dar în A Doua și A Treia Carte de Date este doar „curaj”.
  • Fiica Sakurei, Sarada, pare să-i fi moștenit expresia tipică „Shannaro!”.
  • Sakura este singura din originala Echipă 7 care nu a reușit să învețe să manipuleze toate cele cinci elemente de bază dar poate manipula elementele Yin și Yang.
  • În Spectacolul Live Naruto, Sakura este jucată de Yui Ito.

Citate

  1. (Lui Ino) „Nu știai? Femeile trebuie să fie puternice ca să supraviețuiască!”
  2. (Lui Sasuke) „Te...Te iubesc din toată inima mea!... Dacă ai rămâne aici cu mine, nu ai avea niciun regret... pentru că în fiecare zi am face ceva amuzant, am fi fericiți jur!... Aș face orice pentru tine! așa că... Te rog rămâi cu mine!”
  3. (Despre Naruto și Sasuke) „Naruto este aici pentru că s-a hotărât... hotărârea mea este nimic pe lângă a lui! Se presupune că sunt un ninja, dar tot ce am făcut a fost să plâng pe umărul lui... Trebuia să schimb asta... Am venit aici și am crezut că sunt pregătită. Dar nu pot să fac nimic... Nu pot să spun nimic. Singurul lucru care îmi rămâne de făcut este... să cred în ei!”
  4. (Lui Yamato) „Ca de obicei... fac doar cele mai rele lucruri pentru Naruto...” 

Referințe

  1. Prima Carte de Date, paginile 100-105
  2. A Doua Carte de Date, paginile 130-135
  3. Shō no Sho, pagina 9
  4. A Treia Carte de Date, paginile 136-142
  5. A Patra Carte de Date, paginile 143-145
  6. Retsu no Sho, paginile 22-23
  7. 7,0 7,1 Zai no Sho, pagina 32
  8. Capitolul 71, pagina 7
  9. Capitolul 245, pagina 15

Also on FANDOM

Random Wiki