FANDOM

Restrângerea terenului: Eliminare mortală bruscă!
Chakra Absorption Techniques

(合格者二分の一!?イキナリ試合だってばよ, Gōkakusha Nibun no Ichi!? Ikinari Shiai Dattebayo!)

Informații
Episodul anterior Al doilea examen complet: Toți 9 începători adunați!
Numărul episodului Naruto #38
Următorul episod Gelozia lui Sprânceană Stufoasă: Barajul leilor dezlănțuit!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Manga Capitolul 65, Capitolul 66
Debut
Personaje Niciunul
Jutsu Niciunul
Arme Niciunul

Restrângerea terenului: Eliminare mortală bruscă! (合格者二分の一!?イキナリ試合だってばよ!!, Gōkakusha Nibun no Ichi!? Ikinari Shiai Dattebayo!!) este episodul 38 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Hayate anunță că un număr neobișnuit de mare de genini au trecut de a doua etapă a examenului, și, ca atare, înainte de a putea trece la etapa finală, o serie de meciuri preliminare unu-la-unu vor trebui să aibă loc, astfel încât doar câștigătorii de la fiecare meci pot continua. Kabuto renunță imediat după anunț, atribuind retragerea sa unei răni suferite la o parte anterioară a testului; de fapt, el se teme că dacă va participa, "vechiul Kabuto s-ar putea să iasă la suprafață". Sasuke încă se confrunta cu durerile de la sigiliul blestemat, iar Sakura încearcă să-l convingă să renunțe la test. Sasuke refuză, și spune că, deși lui nu-i pasă de fapt să devină Chūnin, el vrea să vadă cum ar face față împotriva unora dintre cei mai buni noi ninja, astfel el să își poată răzbuna familia. Meciurile preliminare sunt începute cu Sasuke care lupta cu Yoroi Akadō. În timp ce toată lumea părăsește arena, Kakashi merge până la Sasuke și-l avertizează despre utilizarea Sharinganului său, dezvăluind că el știe despre sigiliul blestemat. El îi spune că dacă sigiliul blestemat începe să pună stăpânire pe Sasuke, acesta va opri meciul.

Știați că...?

Also on FANDOM

Random Wiki