FANDOM

Ratat
Boruto 6

(ウスラトンカチ, Usuratonkachi)

Informații
Volum Bătrân nenorocit•••!!
Capitolul anterior Momoshiki și Kinshiki!!
Numărul capitolului 6
Următorul capitol Conflict•••!!
Arc Arcul Versus Momoshiki
Debut
Personaje -
Jutsu Dōjutsul Spațio-Temporal al lui Sasuke Uchiha
Instrumente -

Ratat (ウスラトンカチ, Usuratonkachi) este capitolul 6 din manga Boruto.

Rezumat

Naruto intră în Modul Bestiei cu Cozi și îi ține piept lui Momoshiki. Se gândește să folosească o Bombă a Bestiei cu Cozi, dar se răzgândește. Boruto se întreabă de ce ar reconsidera asta, iar Sasuke îi explică faptul că Naruto ar putea contracara, dar asta ar distruge terenul din jur. Momoshiki consideră că modul de operare al lui Naruto demonstrează că acesta este o ființă inferioară. Naruto înfruntă tot atacul de unul singur în timp ce Boruto își amintește cuvintele lui Sasuke despre problemele din trecut ale lui Naruto.

Boruto se trezește în spital alături de restul oamenilor afectați de către atac. În apropiere, mama sa este tratată de către Sakura, cu Himawari alături. Sakura îi spune că Hinata a fost rănită când a încercat să-i oprească pe Momoshiki și Kinshiki din a-l captura pe Naruto.

Plin de regrete, Boruto fuge din spital și se împiedică de o trusă medicală. Când se ridică realizează că încă mai are Kote pe mână și îl dă jos furios. Ajunge în biroul Hokagelui și își amintește de câte ori l-a criticat pe Naruto. Găsește vechea geacă a acestuia și și-o pune, numindu-se un ratat. Sasuke e de acord cu el și îi spune despre câteva asemănări dintre el și tatăl său, când acesta avea aceeași vârstă, făcându-l pe Boruto să-l întrebe cum era Naruto pe atunci. Sasuke realizează că Boruto începe să treacă peste slăbiciunile sale și îi spune lui Boruto că poate să-l întrebe pe Naruto chiar el, pentru că încă îi mai putea simți chakra. Boruto întreabă de ce Sasuke are grijă de el, iar acesta îi răspunde că o face pentru că Boruto e elevul lui, un shinobi puternic, în ciuda dubiilor pe care le are cu privire la abilitățile sale. Sasuke îi mai spune că e fiul lui Naruto, elevul său și un ratat mai mare decât Naruto. Boruto nu înțelege ce înseamnă să fii un ratat și află că e o persoană care nu vrea să piardă niciodată, care nu se dă bătută.

Ceilalți Kage se oferă să ajute să îl aducă pe Naruto înapoi. Gaara spune că Boruto seamănă mult cu tatăl său, dar Sasuke spune că lipsește ceva. Pe acoperișul Academiei, Sasuke deschide un portal cu Rinneganul săi. Sakura, Hinata, Sarada și Mitsuki vin să îi conducă. Boruto își pune protectorul zgâriat al lui Sasuke, amintindu-i Hinatei cât de mult acesta seamănă cu soțul ei. Aceasta îi spune să aibă grijă de tatăl lui și Sasuke observă că băiatul se comportă într-un final ca un shinobi. Înainte să intre, Boruto promite să se întoarcă.