FANDOM

Rasengan Uriaș[1]
Great Ball Rasengan
Nume
Kanji 大玉螺旋丸
Rōmaji Ōdama Rasengan
Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 15
Film Naruto Shippūden Filmul: Voința de Foc
Joc Naruto Shippūden: Clash of Ninja Revolution 3
OVA Examenele Chūnin în Flăcări! Naruto vs. Konohamaru!
Apare în Anime, Manga, Joc, Film
Date
Clasificare Ninjutsu
Rang A
Clasă Ofensivă
Rază Scurtă
Alte tehnici
Tehnici de bază Rasengan
Tehnici derivate Linia de Baraj cu Rasengan Uriaș

Rasengan Planetar

Aspiratorul Rasengan

Rasengan Masiv

Arta Eremita: Baraj Masiv Rasengan
Utilizatori Jiraiya

Naruto Uzumaki

Konohamaru Sarutobi (Anime)

Hiruko (Film)

Rasenganul Uriaș este o versiune mai puternică a Rasenganului.

Prezentare generală

În anime, Naruto a creat Rasenganul Uriaș în timpul celor doi ani-jumate de antrenament cu Jiraiya. În timp ce se antrena în a ieși de sub genjutsu, Naruto și-a eliberat accidental chakra și a creat un Rasengan uriaș.[2] Folosește același concept de a compresa chakra rotitoare în palma cuiva, precum Rasenganul simplu, doar crescând cantitatea de chakra folosită. Deoarece există și mai multă chakra care este compresată la o densitate mai mare, bila eliberează energia imediat cum ia contact, astfel crescând puterea de distrugere față de Rasengan.[1]

Când Naruto începe prima oară să folosească Rasenganul Uriaș, el are nevoie de o clonă a umbrei să îl ajute să îl formeze și să îl țină.[3] El poate să îl țină cu o singură mână atunci când abilitățile lui cu tehnica crește, deși încă are nevoie de ajutorul unei clone să îl formeze.[4]

Utilizare și Îmbunătățire

Precum Rasenganul, Naruto a dezvoltat Rasenganul Uriaș și a creat o variantă cu Modul Chakra al lui Nouă-Cozi. Mărimea și puterea Rasenganului Uriaș au fost îmbunătățite, Rasenganul crescând aproape cât jumătate din Rasenganul Masiv.[4] De asemenea, el poate adăuga Vânt Rasenganului, creând Rasenshurikenul Uriaș.[5]

Influența Senjutsului

Sage Art Big Ball Rasengan-0

Arta Eremită: Rasengan Uriaș.

Atunci când este în Modul Eremit, Naruto poate folosi o versiune îmbunătățită cu senjutsu numită Arta Eremită: Rasengan Uriaș (仙法・大玉螺旋丸, Senpō: Ōdama Rasengan). La fel ca originalul, Naruto folosește o clonă a umbrei să îl ajute la formarea tehnicii. Cu această versiune senjutsu, însă, i se poate crea de câte o clonă un Rasengan Uriaș în fiecare palmă, putând apoi să le dea Rasenganul clonelor. Arta Eremită: Rasengan Uriaș este mult mai mare ca originalul, la fel de mare ca invocările lui Pain.[6]

Știați că...?

  • Rasenganul normal al lui Minato Namikaze este aproximativ de mărimea Rasenganului Uriaș inițial. De fapt, el putea folosi această tehnică în romanul lui Jiraiya din visul Tsukuyomi-ului Infinit al lui Tsunade.
  • Când Konohamaru a folosit această tehnică într-un OVA, el era capabil să o folosească cu o singură mână.

Referințe

  1. 1,0 1,1 A Treia Carte de Date, pagina 228
  2. Naruto: Shippūden episodul 188
  3. Capitolul 260
  4. 4,0 4,1 Capitolul 561, pagina 13
  5. Capitolul 655, pagina 15
  6. Capitolul 431

Also on FANDOM

Random Wiki