FANDOM

Raikage (雷影, însemnând: Umbra fulgerului) este liderul satului Kumogakure. Raikagele este văzut de săteni ca cel mai puternic shinobi din sat. Modul cum este selectat un Raikage nu este specificat. După moartea celui de-al Treilea Raikage, fiul său a devenit Al Patrulea Raikage, asta a fost o decizie din anii anteriori. Raikagele lucrează într-o clădire albastră în centrul satului.

Primii patru Raikage au avut numele A (エー, Ē). Fiecare Raikage are un partener pe nume B (ビー, ) care este responsabil pentru protecția Raikagelui și pentru maximizarea potențialului acestuia.

Deținătorii titlului de Raikage

Primul Raikage

Primul Raikage.png

A (エー, Ē,) a fost Primul Raikage (初代雷影, Shodai Raikage) și cel care a fondat Kumogakure în Ținutul Fulgerului.

Al Doilea Raikage

Al Doilea Raikage.jpg

(エー, Ē) a fost Al Doilea Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage).

Al Treilea Raikage

Al Treilea Raikage.png
A
 (エー, Ē) a fost Al Treilea Raikage (三代目雷影, Sandaime Raikage) și este cel mai puternic Raikage pe care Kumogakure l-a avut vreodată.

Al Patrulea Raikage

A.PNG

A (エー, Ē) a fost Al Patrulea Raikage (四代目雷影, Yondaime Raikage). Partenerul său si fratele său este Killer B.

Al Cincilea Raikage

Darui.png
Darui (ダルイ, Darui) este un shinobi din Kumogakure si mâna dreaptă al celui de-al Patrulea Raikage. În timp, el devine Al Cincilea Raikage (五代目雷影, Godaime Raikage). Darui este singurul Raikage care are un nume diferit.

Referințe

Also on FANDOM

Random Wiki