FANDOM

Puterea acordată
Capitolul 56.png

(与えられし力, Ataerareshi Chikara)

Informații
Volum Calea care ar trebui urmată•••!! (Volum)
Capitolul anterior Război•••!!
Numărul capitolului 56
Următorul capitol Cu zece ore mai devreme
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Anime Naruto Episodul 33
Debut
Jutsu Curenții extremi de decapitare
Puterea acordată•••!! (与えられし力•••!!, Ataerareshi Chikara•••!!) este capitolul 56 din manga.

Rezumat

Sakura observă Sigiliul Blestemat de pe corpul lui Sasuke. Acesta îi spune că se simte minunat și că înțelege că, din moment ce este un răzbunător, trebuie să obțină putere cu orice preț. El își îndreaptă atenția către Echipa Dosu. Shikamaru devine anxios și o grăbește pe Ino să iasă din corpul lui Kin.

Dosu este înspăimântat de chakra lui Sasuke, dar Zaku o ignoră și îl atacă pe Sasuke. Are impresia că l-a lovit, dar Sasuke este în spatele său și-l lovește tare cu o mână. Dosu realizează cât de rapid este Sasuke, în special când îi cară pe Naruto și pe Sakura.

Sasuke atacă folosind o tehnică de foc, de care Zaku se apără, dar este lovit de shuriken. Sasuke îl prinde și îi rupe brațele. Ino își dă seama că chakra lui Sasuke este diferită față de cum era când acesta era la Academie. Sakura își amintește vorbele lui Orochimaru.

Când Sasuke se îndreaptă către Dosu, Sakura îl oprește, gândindu-se că nu se comportă normal. Sigiliul Blestemat se retrage și Sasuke este extenuat. Dosu cedează pergamentul echipei, spunând că Sasuke este puternic. Mai spune că se va retrage pentru moment pentru că trebuie să găsească ceva, dar dacă se mai întâlnesc, nu va ezita să atace. Îi ia pe Zaku și Kin iar Sakura îl întreabă despre Orochimaru și despre intențiile lui cu Sasuke. Dosu îi răspunde că nu știe.

Neji analizează chakra anormală a lui Sasuke.

Also on FANDOM

Random Wiki