FANDOM

O misiune periculoasă! Călătorie în Tărâmul Valurilor!
Sasuke Saving Naruto.PNG

(重要任務!波の国へ超出発!, Jūyō Ninmu! Nami no Kuni e Chō-shuppatsu!)

Informații
Episodul anterior Ai picat! Decizia finală a lui Kakashi
Numărul episodului Naruto #6
Următorul episod Asasinul ceții
Arc Prolog — Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 9, Capitolul 10, Capitolul 11
Debut
Personaje GatōGōzuMeizuZabuza MomochiMadam ShijimiTazunaTora
Jutsu Stilul Apei: Tehnica Ascunzătorii din Apă
Arme KubikiribōchōMănuși de metalOtravă
O misiune periculoasă! Călătorie în Tărâmul Valurilor (重要任務!波の国へ超出発, Jūyō Ninmu! Nami no Kuni e Chō-shuppatsu!) este episodul 6 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

După ce au terminat o altă misiune de rang D, Naruto îi cere Hokagelui o misiune de nivel mai înalt. Echipei 7 îi este atribuită o misiune de escortare a unui constructor de poduri până în Tărâmul Valurilor și protejarea lui până termină de construit podul, această sarcină fiind o misiune mai dificilă de rang C. În drum spre Tărâmul Valurilor, doi ninja de nivel chūnin din Kirigakure ies dintr-o băltoacă și îi atacă. Frații Demon aparent îl omoară pe Kakashi, iar apoi se duc după genini și Tazuna. Înainte ca cei doi să aibă șansa să îl atace pe Tazuna, Kakashi reapare și îi invinge fără prea mult efort. Kakashi este dezamăgit de felul în care Naruto a gestionat situația, iar apoi îi complimentează pe Sakura și Sasuke pentru curajul lor. Sakura a sugerat să abandoneze misiunea, întrucât Kakashi a subliniat că rana lui Naruto este otrăvită. Nedorind să pună în pericol misiunea, Naruto ia un kunai și și-l înfige în mână ca să elimine otrava. Apoi face un jurământ că nu va mai fugi sau va da înapoi niciodată de la orice misiune, amenințare, inamic și că nu va pierde în fața lui Sasuke. Kakashi observă că rana lui Naruto a început deja să se vindece și presupune că a fost din cauza puterii de vindecare a Vulpii cu Nouă Cozi. Ulterior, Gatō, care ia angajat pe Frații Demon să îl elimine pe Tazuna, este prezentat plângându-se despre eșecul lor și spunând că Tazuna este acompaniat de ninja puternici. Zabuza, aparent șeful Fraților Demoni, îl amenință pe Gatō cu Kubikiribōchō. El afirmă că el este Demonul din Ceața Ascunsă și ca de data asta se va duce el personal să îl omoare pe Tazuna.

Știați că...?

  • Potrivit lui Hiruzen, misiunile disponibile de rang D sunt: a avea grijă de copilul de trei ani al consilierului șef, să ajute nevasta consilierului șef la cumpărături și să culeagă cartofii.

Also on FANDOM

Random Wiki