FANDOM

O mie de ani de moarte
1000 years of death.png
Nume
Kanji 千年殺し
Rōmaji Sennen Goroshi
Debut
Anime Naruto Episodul 4
Joc Naruto: Konoha Ninpōchō
OVA Naruto: Răscruce de Drumuri
Apare în Anime, Manga, Joc
Date
Clasificare Taijutsu
Rang E
Clasă Ofensivă
Rază Rază-scurtă
Sigilii Tigru
Alte tehnici
Utilizatori Kakashi Hatake

Naruto Uzumaki

O tehnică foarte simplă, cu un nume prea dramatic, O mie de ani de moarte este puțin mai mult decât introducerea indexului și a degetelor mijlocii ale cuiva (similar cu sigiliul Tigru) în partea de jos a adversarului, cauzând constipație, durere și / sau jenă. Ea nu are nici un efect asupra țintelor inconștiente. Martorii care văd tehnica reacționează ciudat (roșeața în obraji a lui Temari, întrebările lui Pakkun dacă este într-adevăr o tehnică, și Gamakichi aratând o privire de dezamăgire), în timp ce cei care s-au folosit sau au experimentat tehnica arată o mare teamă în a fi utilizat-o pe ei.

În timp ce aparent pare inutilă, tehnica poate fi destul de utilă dacă este utilizată în mod corespunzător. În timpul primului test al clopoțelului, Kakashi a fost capabil să îl arunce pe Naruto la distanță mare, probabil, propulsându-l cu chakra. Naruto ar afla mai târziu că punctul din spatele tehnicii a fost de a ținti punctul orb al adversarului, iar când unul își substituie degetele pentru un kunai cu o etichetă explozivă, aceasta poate fi o tehnică letală. Varianta menționată mai sus a fost utilizată doar de către Naruto.

Also on FANDOM

Random Wiki