FANDOM

O greșeală din trecut: O față dezvăluită!
Orochimaru's Host.png

(火影の過ち 仮面の下の素顔, Hokage no Ayamachi Kamen ni Shita no Sugao)

Informații
Episodul anterior Un meci incomparabil: Bătălia dintre Hokage!
Numărul episodului Naruto #72
Următorul episod Tehnica secretă interzisă: Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort!
Arc Distrugerea Konohăi (Arc)
Manga Capitolul 121, Capitolul 122
Debut
Personaje Comandant AnbuAnbu cu mască de PasăreShinigami
Jutsu Închisoarea Peretelui AdamantinTehnica Aducerii ÎntunericuluiSigiliul Mistuitor al Demonului MortArta Ninja: Tehnica Furtunii de NisipTehnica Undei Sunetului
Arme Tantō
O greșeală din trecut: O față dezvăluită! (火影の過ち 仮面の下の素顔, Hokage no Ayamachi Kamen ni Shita no Sugao) este episodul 72 din anime-ul original Naruto.

Rezumat

Sasuke îl ajunge în cele din urmă pe Gaara, dar Temari îl blochează pentru a le permite lui Gaara și Kankurō să scape. Acesta o înfrânge ușor și își continuă drumul. La bătălia dintre Hokage, Orochimaru îi arată celui de-Al Treilea Hokage roadele cercetărilor sale de a căpăta imortalitate. Decojindu-și fața, Orochimaru dezvăluie fața unei fete al cărui corp l-a luat; cheia lui Orochimaru de a trăi veșnic este de a lua corpuri de la alții pentru a-și extinde durata de viață și dezvăluie că intenționează să fure corpul lui Sasuke Uchiha pentru a-l folosi ca un nou corp. Al Treilea Hokage regretă că nu l-a ucis pe Orochimaru cu mulți ani în urmă când a avut șansa. Gata să îl omoare de data asta, Al Treilea Hokage își adună chakra și invocă clone ale umbrei, apoi folosește chakra rămasă să folosească tehnica interzisă a celui de-Al Patrulea Hokage - Sigiliul Mistuitor al Demonului Mort. În ciuda faptului că Al Doilea Hokage folosește un genjutsu ce cauzează întuneric complet, Al Treilea reușește să reziste. Orochimaru afirmă că va distruge Konoha la fel cum îl va distruge și pe Al Treilea. Al Treilea afirmă că Hokagele ce îl va urma va continua să fie stalpul de susținere al Konohăi și că va proteja satul; acesta se gândește apoi la locuitorii din trecut și prezent ai Konohăi pentru care se luptă să-i protejeze. Cu asta, Al Treilea își începe atacul.

Also on FANDOM

Random Wiki