FANDOM

O declarație de înfrângere
Capitolul 73.jpg

(敗北宣言, Haiboku Sengen)

Informații
Volum Neji și Hinata (Volum)
Capitolul anterior Rivalitate•••!!
Numărul capitolului 73
Următorul capitol Al șaselea meci și•••!!
Arc Examenele Chūnin (Arc)
Anime Naruto Episodul 42, Episodul 43
Debut
Instrumente Evantai Gigantic, Kusarigama
O declarație de înfrângere•••?! (敗北宣言•••!?, Haiboku Sengen•••!?) este capitolul 73 din manga.

Rezumat

După ce obține controlul asupra corpului Sakurei, Ino încearcă s-o facă să se dea bătută. Naruto strigă la Sakura și îi spune să nu renunțe, ceea ce o face pe Sakura Interioară să apară și Ino este forțată să iasă. Deși este confuză de ce s-a întâmplat, Ino nu mai are energie să mai încerce încă odată.

Kakashi presupune că lipsa de chakra a lui Ino a făcut-o să piardă controlul, dar și dorința Sakurei de a nu renunța a fost un factor.

Lupta dintre Ino și Sakura, amândouă la fel de extenuate, se termină într-un dublu knock-out. Hayate decide că niciuna dintre ele nu va participa la etapa următoare. Sunt duse să se odihnească în timp ce al cincilea meci, cel dintre Temari și Tenten, începe.

Când Ino și Sakura se trezesc, cele două decid să rămână prietene, dar și să continuie să încerce să-l cucerească pe Sasuke.

Între timp, Temari o înfrânge pe Tenten cu ușurință deoarece toate proiectilele lui Tenten sunt date la o parte de curenții de aer făcuți de evantaiul lui Temari.

Also on FANDOM

Random Wiki