FANDOM

O întâlnire neprevâzută 1
Capitolul 703

(邂逅①, Kaikō 1)

Informații
Volum Sarada Uchiha (Volum)
Capitolul anterior Băiatul cu Sharingan...!!
Numărul capitolului 700+3
Următorul capitol O întâlnire neprevăzută 2
Arc Naruto Gaiden: Al Șaptelea Hokage și Primăvara Stacojie
Debut
Personaje Niciunul
Jutsu Niciunul
Instrumente Niciunul

O întâlnire neprevăzută 1 (邂逅①, Kaikō 1) este capitolul 700+3 din mini-seria Naruto Gaiden.

Rezumat

Naruto îl roagă pe Shikamaru să-i spună lui Boruto că îi pare rău, iar apoi pleacă spre ascunzătoarea lui Orochimaru.

Chiar după ce Naruto a plecat, au apărut Boruto și Mitsuki, primul băiat având intenția să-i aducă prânzul. Sarada se oferă să-l ajute să-i dea mâncarea lui Naruto și, deși nu vrea la început, el îi înmânează mâncarea Saradei, iar aceasta pleacă împreună cu Chōchō. Fără ca ele să știe, o creatură micuță cu un Sharingan le urmărește.

Într-o poiană, lui Shin Uchiha îi este ordonat de către tatăl său să o captureze pe Sarada. 

Sarada și Chōchō continuă să-l urmărească pe Naruto pentru ai da mâncarea. Naruto, folosind Modul Eremit, le simte și se întoarce la ele. Când au luat o scurtă pauză ca să-și tragă sufletul, cele două fete se întâlnesc cu Shin. Sarada observă Sharinganul dar își amintește că mama sa i-a spus că tatăl ei este singurul membru rămas al Clanului Uchiha. Shin le atacă dar cele două sunt salvate de către Naruto.    

Also on FANDOM

Random Wiki