Fandom

Ro Naruto Wiki

Naruto Uzumaki!!

953pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Naruto Uzumaki
Chapter1.png

(うずまきナルト, Uzumaki Naruto)

Informații
Volum Naruto Uzumaki
Numărul capitolului 1
Următorul capitol Konohamaru!!
Arc Prolog - Tărâmul Valurilor
Anime Naruto Episodul 1
Debut
Personaje Iwana Akame, Bekkō, Gamabunta, Ibara, Mizuki, Hiruzen Sarutobi, Tsubaki, Iruka Umino, Naruto Uzumaki, Yajirobee
Jutsu Tehnica Deplasării CorpuluiTehnica ClonelorSigiliul Celor Opt SemneSigiliul Celor Patru SemneTehnica Multiplă a Clonelor UmbreiTehnica SexyTehnica Clonelor UmbreiTehnica TelescopuluiTehnica Transformării
Instrumente Vestă de Protecție, Protectoare de Frunte, Kunai, Pergament, Pergamentul Sigiliilor, Shuriken
Naruto Uzumaki!! (うずまきナルト!!, Uzumaki Naruto!!) este primul capitol al volumului I din Naruto.

Rezumat

Cu 12 ani în urmă, Vulpea cu Nouă Cozi a devastat satul de shinobi, Konohagakure, și a fost oprită doar după ce liderul satului, Al Patrulea Hokage, și-a dat viața pentru a sigila bestia în trupul unui nou-născut: Naruto Uzumaki.

Ani mai târziu, Naruto a devenit un farsor care constant face năzbâtii în sat. Sătenii nu îl plac din cauza aceasta, însă, neavând familie sau prieteni, Naruto dorește chiar și atenție negativă. 

Chiar dacă el susține că într-o zi va deveni Hokage, Naruto este incapabil să folosească chiar și tehnicile de bază cum ar fi Tehnica Clonării. După ce nu trece examenul de absolvire la Academie, unul dintre instructorii săi, Mizuki, îi spune că dacă reușește să fure Pergamentul Sigiliilor și să învețe una dintre tehnicile secrete va reuși să devină ninja. 

După ce reușește să fure pergamentul, Naruto este găsit de un al instructor, Iruka Umino. Surprins că Iruka l-a găsit așa de repede, Naruto devine îngrijorat că tot nu va putea absolvi. Realizând că băiatul a fost păcălit, Iruka îl protejează de atacul lui Mizuki care plănuia să ia pergamentul pentru el.

Mizuki îi spune lui Naruto că este singur pe lume deoarece Vulpea cu Nouă Cozi a fost sigilată în el când s-a născut, lucru pe care Naruto nu l-a știut anterior. Instructorul îi explică de ce sătenii îl urăsc și pretinde că și Iruka îl urăște pe băiat pentru că părinții săi au fost uciși când bestia a atacat.

Iruka îi spune lui Naruto că nu este adevărat, că nu îl învinuiește pentru ce s-a întâmplat, ba mai mult, îi spune că știe cum se simte pentru că și el a crescut cu dorința de a atrage atenția celor din jur. Naruto îl crede și folosește tehnica pe care a învățat-o, Tehnica Multiplă a Clonelor Umbrei și îl învinge pe Mizuki. Uimit de tehnica pe care băiatul a învățat-o, Iruka îl anunță pe Naruto că a devenit oficial un ninja.

Ştiaţi ca...?

  • Dintre toate capitolele din Naruto, acesta este cel mai lung.

Also on Fandom

Random Wiki