FANDOM

Naruto Filmul: Gardienii Regatului Semilunii
Third Movie Poster.png

(劇場版 NARUTO -ナルト- 大興奮!みかづき島のアニマル騒動だってばよ, Gekijōban Naruto Daikōfun! Mikazukijima no Animaru Panikku Dattebayo)

Informații
Filmul anterior Naruto Filmul: Legenda Pietrei lui Gelel
Următorul film Naruto Shippūden Filmul
Apariție
Japonia 5 august 2006
SUA 8 noiembrie 2008
Debut
Personaje AmayoCanguri boxeriChamūIshidateKarenbanaKikiKongōKoregaRock LeeShabadabaHikaru TsukiKakeru TsukiMichiru Tsuki
Instrumente Ceață Otrăvitoare InodorăMănușă Pietrificatoare
Naruto Filmul: Gardienii Regatului Semilunii (劇場版 NARUTO -ナルト- 大興奮!みかづき島のアニマル騒動だってばよ, Gekijōban Naruto Daikōfun! Mikazukijima no Animaru Panikku Dattebayo) este un film din 2006 scris şi regizat de Toshiyuki Tsuru. Este al treilea film Naruto. A fost anunțat pe 6 august 2005 la deschiderea Naruto Filmul: Legenda Pietrei lui Gelel. Website-ul celor de la TVTokyo afirmă că filmul a fost lansat în format DVD pe 25 aprilie 2007. Filmul are loc după episodul 196. Secvențe din film pot fi văzute în secțiunea de început și sfârșit a episoadelor 197-199. Evenimentele ce s-au întâmplat în acest film au avut loc între A treia superbestie și Misiunea de Recuperare a Planurilor Konoha.

Filmul a avut premiera în Japonia pe 5 august 2006, în timp ce versiunea dublată în engleză a avut premiera pe Cartoon Network pe 8 noiembrie 2008. A fost apoi lansat pe DVD în America pe 11 noiembrie 2008.

Primii 100,000 de oameni ce au văzut filmul în diferite cinematografe au primit un yo-yo cu tematica Naruto. Avea o poză cu Naruto pe el, iar când se învârtea se aprindea să arate ca un Rasengan.

Also on FANDOM

Random Wiki