FANDOM

Naori Uchiha
Naori Uchiha

(うちはナオリ, Uchiha Naori)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 338
Apare în Anime
Actori
Japoneză Mariko Higashiuchi
Informatii
Sex Feminin
Înălțime Partea II: 166 cm
Kekkei Genkai Sharingan

Mangekyō Sharingan

Clasificare Decedată
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Clan Clanul Uchiha
Rang Ninja
Rang -
Element
Yin
Naori Uchiha (うちはナオリ, Uchiha Naori) a fost o kunoichi din Konoha din faimosul clan Uchiha.

Biografie 

Prietenul ei apropiat Naka Uchiha a reușit să folosească Izanagi și, în timp, a devenit obsedat de puterea lui. Ea a fost hotărâtă să-l salveze și, în cele din urmă, l-a prins in Izanami pentru a-l face să vadă greșeala căilor sale și să accepte soarta. Ea a avut succes în acest lucru și Naka a reușit să accepte în cele din urmă adevărul și să spargă bucla nesfârșită în care a fost prins.

Personalitate 

Naori a fost o kunoichi calmă care nu și-a pierdut cumpatul nici atunci când s-a luptat cu un prieten și un membru al clanului. Ea a fost, de asemenea, foarte bună din moment ce a încercat să-l salveze pe Naka, făcându-l să-și accepte soarta folosind o metodă non-letală, sacrificând unul din ochii ei în acest proces.

Abilități 

Naori Mangekyō Sharingan.

Naori Mangekyō Sharingan.

Naori a fost, fără îndoială, un ninja puternic. Ea a fost arătată purtând o sabie, indicând o îndemânare cu kenjutsu. Ea a fost, de asemenea, capabilă să trezească dōjutsul clanului său: Sharingan și chiar a putut să trezească Mangekyō Sharingan.