FANDOM

Mizukage hat.svg

Pălăria de Mizukage

Mizukagele (水影, însemnând Umbră de Apă) este liderul Kirigakure. Au existat 6 Mizukage oficiali.

Acest Kage are un cuvânt de spus în orice problemă a Kirigakure, fie ea politică sau militară. Clădirea în care locuiește este cea mai mare din sat și are simbolul pentru Mizu (水, însemnând Apă).

Deținătorii titlului de Mizukage

Primul Mizukage

Mizukage1

Primul Mizukage

Byakuren (白蓮<, Byakuren) a fost Primul Mizukage 初代水影, Shodai Mizukage) și a fost cel care a fondat Kirigakure în Ținutul Apei.

Mizukage2

Al Doilea Mizukage

Al Doilea Mizukage

Gengetsu Hōzuki (鬼灯幻月, Hōzuki Gengetsu) a fost Al Doilea Mizukage (>二代目水影, Nidaime Mizukage) al Kirigakure. 

Al Treilea Mizukage

Mizukage3

Al Treilea Mizukage

Al Treilea Mizukage (三代目水影, Sandaime Mizukage) a fost al treilea conducător al Kirigakure.

Al Patrulea Mizukage

Yagura

Al Patrulea Mizukage

Yagura
(やぐら<, Yagura) a fost jinchurikiul celor Trei-Cozi și Al Patrulea Mizukage (四代目水影, Yondaime Mizukage) al Kirigakure. Când cele Trei-Cozi au fost capturate de Akatsukibestia nu avea nicio gazdă și umbla liberă prin lume. El a fost manipulat de Tobi care ar putea fi considerat „adevăratul” Al Patrulea Mizukage.

Al Cincilea Mizukage

Mei

Al Cinicilea Mizukage

Mei Terumī
(照美メイ, Terumī Mei) este Al Cincilea Mizukage (五代目水影<, Godaime Mizukage) al Kirigakure. Ea a devenit Mizukage după terminarea regimului groaznic al lui Yagura și a muncit din greu pentru restabili relațiile diplomatice cu celelalte sate.

Al Șaselea Mizukage

Ch j r Epilogue

Al Șaselea Mizukage

Chōjūrō (長十郎, Chōjūrō) a fost unul dintre Cei 7 Spadasini ai Ceții și este Al Șaselea Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage) al Kirigakure.

Also on FANDOM

Random Wiki