FANDOM

Misiunea de Escortă a lui Gantetsu (丸鉄護送任務, Gantetsu Gosō Ninmu) se întinde între episoadele 209 și 212 din anime. Este precedat de Misiunea de Escortă a Artefactului Prețuit și Misiunea de Salvare a lui Yakumo Kurama și urmat de Misiunea de Recuperare a Memoriei lui Menma.

Rezumat

Shinobazu

Shinobazu

Naruto, Lee și Sakura au primit ordin să ajute la escortarea unui ninja criminal pe nume Gantetsu, care era membru al unui grup criminal numit Shinobazu, în Tărâmul Pădurilor, unde urma să fie interogat și judecat. După ce au ajuns la misiunea lor, Naruto și ceilalți s-au întâlnit cu Todoroki, unul dintre gardienii. El a spus clar că nu dorea asistența tinerilor ninja. Era clar că, dintr-un anumit motiv, a avut o mare furie față de Gantetsu. În timpul transferului printr-un râu, Shinobazu i-a atacat și Naruto, Todoroki și Gantetsu au fost despărțiți de restul grupului. După o scurtă luptă cu liderul grupului Shinobazu, Shura, au căzut de pe o cascadă, obligându-l pe Shura să se retragă. În timp ce Naruto a reușit să supraviețuiască cu Todoroki și Gantetsu, acum sunt pierduți într-o pădure asemănătoare labirintului, care a fost, de asemenea, teritoriul de origine al lui Shinobazu. Surprinzător, Gantetsu sa oferit să-i conducă prin pădure.