FANDOM

Mama lui Chōji
Choji's Mother.png
Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 82
Film Drumul către Ninja: Naruto Filmul
Apare în Anime, Film
Actori
Japoneză Chiharu Kojima
Engleză Mary Elizabeth McGlynn
Informatii
Sex Feminin
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Echipă Forța Mamelor Aliate
Clan Clanul Akimichi
Rang Ninja
Rang -
Familie
Chōza Akimichi (Soț)

Chōji Akimichi (Fiu)

Chōchō Akimichi (Nepoată)

Ea este un cetățean al Konohagakure, mama lui Chōji Akimichi și soția lui Chōza Akimichi. Aceasta este și o membră a Forței Mamelor Aliate.

Personalitate

Conform cu Shikamaru, ea este o femeie drăguță, care îi permite lui Chōji să mănânce ce îi place. Aceasta este foarte grijulie așa cum se arată atunci când îi acordă toată atenția sa stării lui Shikamaru după moartea lui Asuma, chiar dacă avea lacrimi în ochi. Ea este, de asemenea, feroce, protectoare și loială, așa cum se vede când luptă cu Luptătorii de Sumo.

Aspect

Ea este o femeie corpolentă, cu părul scurt, negru ca și ochii ce sunt accentuați de marcaje portocalii la fiecare colț. Ea poartă, de asemenea, o nuanță deschisă de ruj, o pereche de cercei roșii și sidefați, împreună cu o bluză violet chinezească cu guler înalt, care are garnituri de aur și kanji-ul obligatoriu clanului pentru "produse alimentare" (食, shoku) pe partea din spate, o pereche de pantaloni, și sandale cu toc.

Abilități

Deși nu se știe dacă este o kunoichi, aceasta s-a dovedit a fi foarte puternică: bate Luptătorii Sumo cu pumnii goi și este singura mamă care luptă fără să utilizeze vase. [1]

Partea a II-a

Misiunea Suprimării Akatsuki

Ea apare pentru prima dată când Shikamaru se duce la casa Akimichi. Aceasta îl consolează mai târziu pe Shikamaru asupra morții lui Asuma când acesta era pe cale să plângă.

Al Patrulea Război Mondial Shinobi: Confruntarea

Cu majoritatea shinobilor departe de sat, Ebisu a adunat femeile si copiii din Konoha unde a discutat situația lor actuala. Când Luptătorii Sumo au atacat mai târziu satul, aceasta, împreună cu celelalte mame i-au forțat sa plece și l-au privit pe Konohamaru cum i-a învins cu un Rasengan.

In Alte Medii

Filme

Drumul către Ninja: Naruto Filmul

Aceasta a apărut în primul rând, împreună cu soțul sau, felicitându-și fiul Chōji și promițându-i că-i va scrie o scrisoare de recomandare pentru promovarea la rangul de jōnin.

Referințe

  1. Naruto Shippūden Episodul 281

Also on FANDOM

Random Wiki