Fandom

Ro Naruto Wiki

Madara Uchiha

952pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Madara Uchiha [1][2]
Madara Uchiha (Passado).png

(うちはマダラ, Uchiha Madara)
Al Doilea Șase Căi (二人目の六道, Futarime no Rikudō) [3]

Salvatorul Lumii (この世の救世主, Kono Yo no Kyūseishu) [4]

Fantoma Uchiha (うちはの亡霊, Uchiha no Bōrei) [5][2]

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 130
Roman Kakashi Hiden: Fulger pe Cerul Înghețat (Menționat)
Film The Last: Naruto Filmul
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
OVA Naruto Shippūden: Filmulețe UNSG
Apare în Anime, Manga, Joc, Film
Actori
Japoneză Naoya Uchida

Gō Inoue (Copil)

Engleză Neil Kaplan (Ultimate Ninja Storm 3)
Informatii
Data nașterii 24 decembrie
Sex Masculin
Înălțime Partea a II-a: 179 cm
Greutate Partea a II-a: 71,3 kg
Grupa sanguină 0
Bestie cu Cozi Zece-Cozi (Forme)
Kekkei Genkai Sharingan

Mangekyō Sharingan Etern

Rinnegan

Stilul Lemnului

Stilul Furtunii

Kekkei Mora Rinne Sharingan
Clasificare Jinchūriki

Ninja dispărut

Senzor

Ocupație Co-fondator al Konohagakure

Conducătorul Clanului Uchiha (Anterior)

Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Afiliere Akatsuki
Partener Obito Uchiha

Zetsu Negru

Clan Clanul Uchiha
Rang Ninja
Familie
Tajima Uchiha (Tată)

Izuna Uchiha (Frate)

Element
Foc

Vânt

Fulger

Pământ

Apă

Lemn

Furtună

Yin

Yang

Yin-Yang

Trăsături unice
Poate absorbi chakra
Madara Uchiha (うちはマダラ, Uchiha Madara) a fost un lider legendar al Clanului Uchiha. El a fondat Konohagakure împreună cu rivalul său, Hashirama Senju, cu intenția de a începe o eră de pace. Când cei doi nu au putut să cadă de acord asupra modului în care ar putea obține acea pace s-au luptat pentru poziția de conducător al satului, conflict ce a dus la moartea lui Madara. Folosind un sigiliu, Madara s-a asigurat că va putea reînvia și s-a ascuns pentru a putea plănui distrugerea conflictelor lumii fără a fi deranjat. Deoarece nu a fost capabil să își atingă scopurile în timpul vieții, el i-a destăinuit toate planurile sale lui Obito Uchiha cu puțin înainte să moară pentru a doua oară. Ani mai târziu, Madara va fi readus la viață la timp ca să își vadă toate planurile năruindu-se înainte ca să moară pentru ultima dată.

Biografie

Madara apperance.PNG

Madara Copil

Madara s-a născut în Perioada de Război a Statelor și era cel mai mare dintre cei trei fii ai lui Tajima Uchiha. Madara și frații lui au crescut pe câmpul de luptă, fiind tot timpul în conflict cu rivalii lor: clanul Senju. Trei dintre frații lui au murit de tineri, lăsându-l pe Madara doar cu Izuna. Cei doi s-au apropiat foarte mult datorită pierderilor lor și încercau constant să se întreacă unul pe celălalt. [6] Asta, împreună cu chakra lor puternică, îi ajuta să înfrângă adulți Senju în bătălii și să obțină titlul de genii. [7]

În timpul pauzelor sale rare, Madara a întâlnit un băiat de vârsta lui numit Hashirama. Cei doi au clădit o rivalitate prietenească rapid. La fel ca și Madara, Hashirama era un shinobi care și-a pierdut frații în bătălii. Împreună, ei și-au imaginat o lume în care copiii de vârsta lor nu trebuie să lupte. [8] Drept o precauție, Madara și Hashirama nu și-au divulgat numele de familie, dar, totuși, au descoperit identitatea celuilalt: Madara era un Uchiha, iar Hashirama un Senju, era de datoria lor să se ucidă reciproc, chiar dacă erau prieteni. Fiind nevoit să aleagă între familia lui și visul lui despre pace, Madara a ales să termine prietenia cu Hashirama, astfel asigurându-se că nu va ezita să-l ucidă în viitor, o determinare care a reușit să-i trezească Sharinganul. [9]

De-a lungul următorilor ani, Madara și Hashirama s-au întâlnit constant pe câmpul de luptă. Madara nu-l putea înfrânge niciodată pe Hashirama, chiar și după ce și-a trezit Sharinagnul Mangekyō, iar Hashirama nu putea să ucidă pe cineva pe care el încă îl considera un prieten, rezultând în multe remize care au durat două decenii. În timp, atât Madara, cât și Hashirama au devenit liderii clanurilor lor, o poziție pe care Hashirama a încercat să o folosească pentru a face pace între cele două clanuri. [10] Deși oferta părea din ce în ce mai tentantă unor membrii ai clanului, Madara a refuzat-o datorită morții lui Izuna cauzată de fratele lui Hashirama, Tobirama. În ciuda acestui fapt, unii membrii ai clanului au dezertat și s-au alăturat clanului Senju. Madara i-a folosit apoi ochii lui Izuna pentru a obține Sharinagnul Mangekyō Etern și a-și recăpăta vederea. În loc să-l omoare pe Madara, Hashirama a spus că se va sinucide dacă asta însemna încetarea războiului. Madara a fost marcat de gestul prietenului său și, într-un final, a fost de acord să facă pace. [11]

Clanul Senju, Clanul Uchiha și toate clanurile loiale lor, s-au adunat și au fondat un sat liniștiți, unde copiii nu trebuie să moară în luptă. Madara și Hashirama au numit satul Konohagakure. [12] Dar ideea de pace a lui Madara era diferită de cea a lui Hashirama. În timp ce acesta dorea să coopereze cu noile sate formate, Madara dorea să le controleze pentru ca pacea să nu dispară niciodată, acest lucru evidențiat atunci când i-a atacat pe și Ōnoki pentru ca Iwagakure să se supună Konohăi. [13] Când Hashirama a devenit Primul Hokage - Liderul Konohăi - Madara a devenit îngrijorat cu privire la soarta clanului său, considerând asta primul pas spre dominația clanului Senju. [14]

Știați că...?

  • „Madara” (斑) poate fi tradus drept „pete”.
  • Madara avea 143,5 cm când l-a întâlnit prima oară pe Hashirama.
  • Potrivit Cărții(lor) de Date:
    • ​Hobby-ul lui Madara era falconeria .
    • Mâncarea favorită a lui Madara era inarizushi (tofu și orez) și nu îi plăceau icrele.
    • Madara dorea să se lupte cu cei mai puternici shinobi din Konoha.
    • Expresia sa favorită se referea la înfrângerea cuiva cu o singură lovitură.
  • ​Deși Madara a folosit Senjutsul Celor Șase Căi și mai multe tehnici senjutsu, el nu este trecut drept un utilizator al senjutsului în A Patra Carte de Date.

​Citate

  1. (Lui Ōnoki și ) „Nu există nicio alianță. De acum înainte, vă veți închina Konohăi! Și niciodată să nu mai spui numele acelui shinobi în prezența mea!” [15]
  2. (Lui Hashirama) „Când mă voi îndrepta către visul meu, mi-ar plăcea să mă lupt cu tine.” [16]
  3. (Lui Obito) „Această lume e plină de lucruri care nu merg așa cum îți dorești tu. Cu cât trăiești mai mult, cu atât realizezi că realitatea este compusă doar din durere, suferință și singurătate... Ascultă... În această lume, atunci când este lumină sunt și umbre. Atât timp cât există conceptul de învingător, o să existe și cel de învins. Dorința egoistă de a menține pace duce la război și ura apare pentru a proteja dragostea.” [17]
  4. (Lui Tobirama) „Țara lui Hashirama este o contradicție rușinoasă... Omul dorește pace, dar în același timp vrea război... Aceste două lucruri aparțin omului. Gândindu-te la pace în timp ce verși sânge este un lucru pe care doar oamenii îl pot face. Sunt două fețe ale aceleași monede. Pentru a proteja ceva... altceva trebuie sacrificat. Asta se întâmpla mereu în afară de, să zicem, o lume de vis.” [18]
  5. (Lui Naruto) „Tocmai am oprit soarta acestei lumi. Am eliberat oamenii din durere, suferință, singurătate... Naruto... Ești în calea fericirii tuturor. Jocul nostru se încheie aici. Am transformat iadul în rai. Ar trebuie să înțelegi... Deja s-a terminat.” [19]
  6. (Ultimele cuvinte către Hashirama) „Drept camarazi, huh... Păi... dacă așa... o... vom face...” 

Referințe

  1. A Treia Carte, pagina 48
  2. 2,0 2,1 A Patra Carte de Date, paginile 58-63
  3. Capitolul 510, pagina 12
  4. Capitolul 678, pagina 13
  5. Capitolul 602, pagina 9
  6. Capitolul 386, pagina 5
  7. Capitolul 398, pagina 18
  8. Capitolul 623, pagina 8
  9. Capitolul 624, pagina 8
  10. Capitolul 386, pagina 6
  11. Capitolul 625, paginile 4-5
  12. Capitolul 386, pagina 10
  13. Capitolul 575, paginile 8-11
  14. Capitolul 625, pagina 19
  15. Capitolul 562, pagina 2
  16. Capitolul 635, pagina 18
  17. Capitolul 602, pagina 8
  18. Capitolul 661, paginile 12-13
  19. Capitolul 678, pagina 13

Also on Fandom

Random Wiki