FANDOM

Kuroari
Kuroari
Nume
Kanji 黒蟻
Rōmaji Kuroari
Alte nume Furnică Neagră
Debut
Anime Naruto Episodul 125
Film Naruto Filmul: Legenda Pietrei lui Gelel
Joc Naruto: Ultimate Ninja 3
OVA În sfârşit o confruntare! Jōnin vs. Genin!! Marele Turneu Nediscriminatoriu!
Apare în Anime, Manga, Joc, Film
Utilizatori
Kankurō

Sasori

Kuroari (黒蟻, Kuroari, Literalmente însemnând: Furnică Neagră) este o marionetă, creată inițial de Sasori, dar a fost moștenită de Kankurō. Are un cap mult mai lung decât al lui Karasu, cu o față în formă de cupă sportivă, două coarne roșii ascuțite și șase brațe; caracteristicile sale faciale includ trei ochi similari cu ai lui Karasu, cu o coafură despletită de culoare închisă. Cadrul corpului său de ansamblu seamănă oarecum cu un butoi mare.

La fel ca și Karasu, Kuroari este capabil de a desprinde oricare dintre părțile sale ale corpului pentru atacuri separate. Funcția primară a lui Kuroari este de a capta adversarii, prin urmare, acesta nu conține ca și Karasu cât mai multe arme ascunse, astfel încât segmentele fiecărui braț de-al său conține doar o lamă de ferăstrău. Atunci când este utilizat în tandem cu Karasu, acesta poate avea rezultate devastatoare.

Capul lui Kuroari ar putea fi, de asemenea, văzut într-unul din flashback-urile lui Chiyo. Acesta a fost o marionetă nefinalizată, cu capul Furnicii, fără trei ochi. Kuroari a fost distrus de Sasori când Kankurō s-a luptat împotriva lui după capturarea lui Gaara la începutul Părții a II-a, fiind pe urmă reparat. În timpul celui de-al Patrulea Război Mondial Shinobi, Kankurō s-a dovedit a avea succes cu un al doilea Kuroari, așa cum se observă atunci când îi capturează pe ambii Sasori și Deidara.

Arsenalul lui Kuroari

- Ascunsele lame zimțate în fiecare segment al brațelor sale;

- Un butoi de stomac pentru a captura adversarii, acest lucru putând executa atacuri cum ar fi Tehnica Secretului Negru Lovitura Mașinii, Tehnica Secretului Negru Lovitura Dublă a Mașinii și Tehnica Secretului Negru - Lovitura Triplă a Mașinii;

- Toate părțile corpului sunt detașabile pentru atacuri separate.(Doar în anime)

- Lansatoare-ac în brațe.(Doar în anime)

- Două seceri în triunchiul său.(Doar în film)

Also on FANDOM

Random Wiki