FANDOM

Kurama [1] [2] [3] [4]
Kurama2

(九喇嘛, Kurama)
Nouă Cozi (九尾, Kyūbi)

Vulpea Demon cu Nouă Cozi (九尾の妖狐, Kyūbi no Yōko)

Vulpea Monstru (化け狐バケ狐, Bakegitsune) [5]

Debut
Anime Naruto Episodul 1
Film Naruto Filmul: Bătălia Ninja în Ținutul Zăpezii
Joc Naruto: Clash of Ninja
OVA Naruto Shippūden: Filmulețe UNSG
Apare în Anime, Manga, Joc, Film
Actori
Japoneză Tesshō Genda
Engleză Paul St. Peter
Informatii
Specie Kitsune
Clasificare Bestie cu Cozi

Senzor

Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Jinchūriki Mito Uzumaki

Kushina Uzumaki

Minato Namikaze (Jumătatea Yin)

Naruto Uzumaki

Zetsu Negru (Jumătatea Yin)

Obito Uchiha (Jumătatea Yin)

Rang Ninja
Familie
Hagoromo Otsutsuki (Creator)
Element
Foc (Anime)

Vânt (Anime)

Trăsături unice
Detectează emoții negative
 Kurama (九喇嘛, Kurama), cunoscut și ca Vulpea cu Nouă Cozi sau Nouă Cozi (九尾, Kyūbi), este una dintre cele 9 bestii cu cozi. După secole în care a fost folosit drept o armă pentru război și văzut ca un monstru care nu are emoții și care nu merită compasiune, Kurama a început să urască oamenii. După ce a fost sigilat în Naruto Uzumaki, Kurama a încercat să își mențină opiniile negative în legătură cu umanitatea, dar după ce Naruto îl tratează cu respectul cuvenit, Kurama trece peste ura sa și își folosește puterea pentru a ajuta la salvarea lumii.  

Biografie 

Bestiile cu cozi tinere cu Eremitul celor Șase Căi

Kurama și celelalte bestii cu Hagoromo.

Kurama și bestiile cu coadă au apărut prima dată în ultimile zile ale lui Hagoromo Ōtsutsuki, care a folosit tehnica Crearea Tuturor Lucrurilor pentru a diviza chakra celor Zece Cozi în nouă corpuri separate și dându-le fiecărui nume și le-a explicat că există o legătură între ele, în ciuda separării lor. El a prezis, de asemenea, despre o zi când vor fi adunate din nou - deși nu așa cum au fost - și că la acel moment cineva ar apărea pentru a le arăta adevărata putere.[6] În anime, înainte de moartea sa, Hagoromo la trimis pe Kurama să trăiască într-un templu pentru a-l proteja într-o regiune păduroasa cu munți care urmau să devină ulterior parte din Tărâmul Focului. De-a lungul timpului, Kurama a câștigat o reputație teribilă find văzută ca un dezastru natural.  

La un moment dat în timpul formării satelor din Shinobi, Frații Aur și Argint din Kumogakure au fost desemnați pentru a captura bestia, dar au fost înghițiți de vulpe. Cu toate acestea, cei doi frați au reușit să supraviețuiască și să câștige o parte din puterea sa, consumând carnea din stomacul vulpei timp de două săptămâni, forțând-o pe să-i scoată afara.[7][8][9]

După ce Madara Uchiha a părăsit Konoha, el a folosit Sharinganul pentru a controla și al folosi pe Kurama pentru al ajuta să lupte împotriva lui Hashirama Senju, Primul Hokage, pentru a se răzbuna. În timpul luptei, Madara a combinat Susanoo cu Kurama, sporind capacitățile ofensive și defensive ale acestuia.[10] Cu toate acestea, Hashirama a reușit sa elibereze bestia de sub controlul lui Madara. După victoria asupra lui Madara, Hashirama a considerat ca Kurama este prea periculoasă ca să rămână in liberate, iar Mito Uzumaki a sigilat vulpea în ea, devenind prima jinchūriki.

De-a lungul perioadei care a inclus primele două războaie mondiale Shinobi, Mito la ținut pe Kurama sigilat, cu excepția unei singure ocazii când sigiliul a slăbit în timp ce a născut. Până la sfârșitul vieții sale, Mito a transmis acesta responsabilitate unui alt membru al clanului său, Kushina Uzumaki, care mai târziu a devenit soția lui Minato Namikaze, al patrulea Hokage. Deși Kushina a fost îngrozită de responsabilitatea de a avea pe Kurama, Mito a asigurat succesorul ei că ura vulpei era neputincioasă față de iubirea ei.

Kurama, sigilat în Kushina.

Kurama, sigilat în Kushina.

Cu doisprezece ani înainte de începerea seriei, după încheierea celui de-al Treilea Război Mondial Shinobi, al treilea Hokage și soția sa au făcut pregătiri pentru a se asigura că Kurama va rămâne sigilată în Kushina, în timpul nașteri lui Naruto. Totuși, în ciuda păstrării secretului nașterii, un bărbat mascat descoperise locația lui Kushina, ucigând gărzile ei și reușind să distrugă sigiliul. Kushina a supraviețuit extracției, omul mascat a încercat să o ucidă înainte ca Minato să o ia pe ea și pe fiul ei în siguranță. Curând după aceea, omul mascat a invocat vulpea în Konoha și a atacat satul.

Kyuubi attack on Konoha

Kurama atacă Konoha.

În timp ce Kurama distruge satul și decimă forțele shinobi Minato a reușit să pună pe omul mascat un contract de etanșare în timpul luptei pentru a elibera vulpea de sub controlul omului mascat. Cu toate acestea, Kurama avea o ură profundă pentru Konoha pentru că a închis-o și a hotărât să distrugă satul fără a mai fi sub controlul omului mascat. Înainte ca Kurama să poată folosi Bomba Bestiei cu Cozi, Minato l-a invocat pe Gamabunta pe vulpe și a teleportato spre locația unde erau Kushina și Naruto, iar bomba detonându-se departe de sat. Curând după aceea, Kushina a folosit lanțurile sale pentru al imobiliza pe Kurama, intenționând să îl sigileze înapoi în ea înainte de a muri. Cu toate acestea, Minato, știind că Kurama va fi liber fără o gazdă și văzându-l pe omul mascat ca o amenințare pentru lumea shinobi, a venit cu un plan de a sigila bestia în Naruto in caz ca omul mascat se va întoarce din nou.    

Referințe

  1. Prima Carte de Date, pagina 61
  2. A Doua Carte de Date, paginile 82-83
  3. A Treia Carte de Date, paginile 70-71
  4. A Patra Carte de Date, paginile 148-151
  5. Capitolul 1, pagina 12
  6. Capitolul 467, paginile 15-16
  7. Capitolul 527, pagina 5
  8. Capitolul 529, paginile 3-4
  9. Capitolul 594, pagina 6
  10. Capitolul 621