FANDOM

Kikaichū.png

Kikaichū.

KikaichūFlying.png

Kikaichū în timp ce zboară.

Kikaichū (寄壊蟲, Televiziune Engleză: Insecte Parazitare, Literalmente însemnând: Insecte Parazite de Distrugere) sunt o specie de insecte mici, ca niște gândaci, care sunt crescute și utilizate în mod exclusiv de către Clanul Aburame, care constituie baza pentru tehnicile lor unice.

Prezentare generală

Membrii Clanului Aburame trăiesc, de fapt, în simbioză cu kikaichū prin Tehnica Parazitară de Distrugere a Insectelor. Aburame, la scurt timp după naștere, permit ca kikaichū să-și facă un cuib și să se reproducă în corpurile lor, hrănindu-se, totodată, cu chakra lor. În schimb, gazda-ninja primește capacitatea de-a lungul vieții să controleze și să comande gândaci, folosindu-i ca pe tehnici primare de luptă.

Cea mai comună utilizare a kikaichū în luptă este de ambuscadă în tăcerea unui adversar, scurgându-le din chakra înainte să observe gândacii pe poziție, fiind folosită tehnica Mushi Dama. Nivelul inferior celor din Clanul Aburame a fost văzut nereușind să scurgă chakra oponenților lor în mod corespunzător. Acest proces poate lăsa victima cu atât de puțină chakra încât aceasta nu va mai fi în stare să se miște sau să lupte înapoi. În anime, cu un control adecvat din partea utilizatorilor Aburame, acești kikaichū au demonstrat, de asemenea, că pot transfera chakra lor acumulată altor ținte, realimentându-i. Alte utilizări includ pur și simplu urmărirea pe sol a unei ținte, servind ca un scut de protecție și ca o închisoare care deține și reține o țintă în loc.

Destruction Bug Host Technique.png

Kikaichū trăind înăuntrul unui Aburame.

Index.jpeg

Shino cu kikaichū, înconjurându-l.

Un gândac femelă poate fi lăsat pe o țintă, iar apoi poate fi urmărit prin miros; și gândacii de cercetare pot fi trimiși, urmând să se întoarcă la gazdă pentru a spune informațiile despre zonă. Membrii Aburame pot utiliza, de asemenea, gândaci pentru a extrage otrava din corpul altor persoane, gândacii în sine fiind, aparent, imuni la otravă. Mulțumită speciei kikaichū, membrii Clanului Aburame sunt experți în spionaj și misiuni de căutare și sechestru. Gândacii pot fi utilizați, de asemenea, într-un număr foarte mare pentru a bruia semnale chakra, interferând cu abilitățile unui shinobi de tip senzor.

Deoarece kikaichū au o durată de viață de doar câteva ore, aceștia sunt dispensabili în luptă. Pentru a-și menține numărul, ei se reproduc în mod constant în cadrul gazdei lor. În cazul în care un număr mare de kikaichū ar trebui anihilat, atunci poate fi folosită Tehnica Secretă: Coconul Insectă pentru a reproduce rapid o nouă generație de kikaichū, numerele lor de repopulare.

În anime, kikaichū sunt relevate de a fi afectate de genjutsu, din cauza sistemului lor nervos simplu. Mai târziu, în Naruto: Shippūden, Shino a relevat faptul că kikaichū au dovedit că posedă abilitatea de a evolua, suferind mutații rapid, ceea ce le face mai bine echipate pentru o luptă. Gazda poate cultiva apoi acești gândaci specifici pentru a le crește numărul, îmbunătățind rata de supraviețuire globală a roiurilor ce ar trebui să fie din nou întâlnite de același adversar.

Știați că...?

  • Kikai, când e scris ca și 奇怪, înseamnă "neobișnuit", sau "misterios", care descrie practic Clanul Aburame.

Vezi și

Also on FANDOM

Random Wiki