FANDOM

Ōnoki foloseşte Kekkei Tōta

Ōnoki foloseşte kekkei tōta: Stilul Prafului.

Kekkei Tōta (血 継 淘汰) este o ramură avansată de jutsu, care este mai avansată decât clasa kekkei genkai.[1] Singurul exemplu cunoscut este Stilul Prafului, o combinație de trei transformări ale naturii diferite - pământ, vânt și foc.

Listă de Kekkei Tōta

Stilul Prafului

Stilul Prafului (塵 遁, Jinton, Viz: Stilul Particulelor) este un kekkei tōta, o versiune avansată de kekkei genkai, format din tehnici care amestecă chakra de pământ, vânt și foc pentru a crea forță de pulverizare. Tehnicile de această natură formează inițial un mic obiect tridimensional (de exemplu, un cub, un con etc.) compus din chakra care se formează între mâinile utilizatorului. Când tehnica este eliberata, forma se extinde și înconjoară ținta. Această natură permite utilizatorului să manipuleze molecule, oferindu-le posibilitatea de a dezintegra orice la nivel molecular în limitele formei tridimensionale.

Știați că...?

  • În anime, se afirmă că utilizatorii kekkei tōta au afinitate pentru toate cele trei naturile pe care le pot combina.
  • În Gaara Hiden: Mirajul unei furtuni de nisip, s-a afirmat că prin combinarea a două kekkei genkai-uri diferite într-un atac, în acest caz Lavă și Oțel, atacul rezultat va fi un "pseudo-kekkei tōta" (擬似血継淘汰, Giji Kekkei Tōta).

Eroare la citare: Etichete <ref> există, dar nu s-a găsit nicio etichetă <references/>