FANDOM

Kekkei Tōta (血 継 淘汰, literalmente: Selecția Bloodline) este o ramură avansată de jutsu, care este mai avansat decât clasa jutsu de Genkai kekkei. Singurul exemplu cunoscut este praf Release, o combinație de trei transformări ale naturii diferite -. pamant vant si foc.

Lista de Kekkei tota

Articol principal: Praf de lansare Praful de lansare (塵 遁, Jinton, Viz: Stilul de particule) este o transformare combinată naturi kekkei tota, o versiune avansată a kekkei Genkai, format din tehnici care se amestecă pământ, vânt și foc bazat pe chakra pentru a crea forță de pulverizare. Tehnicile de această natură, inițial formează ca un mic obiect tridimensional (de exemplu, un cub, un con, etc.), compus din chakra care se formează între mâinile utilizatorului. Când tehnica este eliberata, forma se extinde și înconjoară ținta. Aceasta natura permite utilizatorului să manipuleze molecule, oferindu-le posibilitatea de a se dezintegra la nivel molecular în limitele formei tridimensionale.

Știați că...?

  • în anime, se afirmă că kekkei Tota utilizatorii au o afinitate pentru toate cele trei naturi care le pot combina.
         În Gaara Hiden: Un Sandstorm Mirage, sa afirmat că, prin combinarea a două kekkei genkai-urile diferite într-un singur atac, atacul rezultat ar fi un "pseudo-kekkei Tota".

Also on FANDOM

Random Wiki