FANDOM

Kimimaro Kekkei Genkai

Kimimaro folosindu-și kekkei genkaiul

Kekkei Genkai-urile
(血継限界) sunt abilități transmise genetic în anumite clanuri. Este posibil ca un shinobi să aibă mai mult de una. Abilitățile care funcționează cu ajutorul ochilor utilizatorului se numesc dōjutsu. Alte abilități kekkei genkai includ combinarea unui tip de chakra cu altul, creerea unei tehnici noi care este imposibilă pentru un ninja normal, sau orice manipulare corporală care este de obicei imposibilă de atins la standarde normale.

Prezentare generală

Kekkei Genkai-urile și tehnicile asociate cu acestea nu pot fi învățate sau copiate de alții. Totuși, aceste tehnici pot fi transmise mai departe. Dōjutsu, sau alte kekke genkai-uri izolate într-un singur organ, pot fi transplantate în alt corp, la fel ca în cazul Sharinganului lui Obito care i-a fost transplantat lui Kakashi Hatake. Utilizarea acestor organe necesită mult mai multă chakra decât i-ar trebui unei persoane care s-a născut cu respectivul kekkei genkai. Și chakra elementală poate fi transmisă în afara unui clan, ca de exemplu, Yamato a suferit o modificare a ADN-ului de către Orochimaru, care dorea să facă rost de Stilul Lemn. Totuși, Yamato nu este nici pe departe la fel de puternic ca utilizatorul original, Hashirama Senju, iar riscul acestui procedeu de modificare este mare, o singură persoană supraviețuind din 60 de subiecți.

Kabuto Yakushi a reușit să obțină acces la Shikotsumyaku din Clanul Kaguya și la Kekkei Genkai-ului lui Sakon și Ukon, transplantându-le ADN-ul în propriul lui corp, creând o clonă a utilizatorilor originali care era atașată de corpul lui și folosindu-le abilitățile prin acea clonă.

Unele bestii cu cozi posedă kekkei genkai-uri pe care le pot transmite jinchūrikilor lor, ca de exemplu: Stilul Magnet al lui Shukaku sau Stilul Lavă al lui Son Gokū.

Deși un kekkei genkai este de obicei răspândit într-un anumit clan, uneori poate fi unic și folosit de o singură persoană, cum ar fi Stilul Lemn sau Shikotsumyaku. Alte abilități identice pot apărea la persoane care nu sunt înrudite, cum ar fi Stilul Lavă care este folosit de shinobi din Kirigakure, Iwagakure, Kumogakure și Amegakure în anime și Stilul Magnet care s-a manifestat la ninja din Sunagakure și Kumogakure.

Exisă și o variantă mai avansată a unui kekkei genkai și anume kekkei tōta, care reprezintă o combinație formată din trei elemente.

Listă a Kekkei Genkai-urilor

Stilul Vapori

Stilul Vapori (沸遁, Futton) este un kekkei genkai alcătuit din tehnici care amestecă chakra de foc și de apă pentru a crea materiale gazoase cu diferite proprietăți și întrebuințări.

Byakugan

Byakuganul (白眼; însemnând „Ochi Alb”) este dōjutsul kekkei genkai al clanurilor Hyūga și Ōtsutsuki. Puterea sa a apărut prima dată ca un kekkei mōra împreună cu Rinne Sharinganul, la cel mai vechi strămoș al clanurilor Hyūga și Ōtsutsuki: Kaguya Ōtsutsuki.[1] A devenit cunoscut ca unul dintre Cele Trei Mari Dōjutsu (三大瞳術, San Daidōjutsu), împreună cu Sharinganul și Rinneganul.[2]

Stilul Cristal

Stilul Cristal (晶遁, Shōton) este o natură rară care este folosită doar în anime de Guren.

Stilul Întunecat

Stilul Întunecat (冥遁, Meiton) este un kekkei genkai care poate absorbi, manipula și folosi chakra unui oponent. Hiruko folosea tehnicile acestei naturi printr-un semn din palma sa stângă. Acest semn semăna cu două diamante suprapuse. Chakra era absorbită prin pătratul superior și manipulată cu ajutorul celui inferior.

Stilul Exoloziei

Stilul Exploziei (爆遁, Bakuton) este un kekkei genkai aparent format din tehnici care combină chakra de pământ și fulger pentru a-i da utilizatorului posibilitatea de a utiliza chakra explozivă în luptă.

Kekkei Genkai-ul Clanului Iburi

Acest kekkei genkai specific Clanului Iburi le dă voie să își transforme corpurile, parțial sau în întregime, în fum. În timp ce se află în această stare, corpul utilizatorului nu poate fi rănit și astfel poate avea un avantaj în timpul unei bătălii, ca de exemplu, ar putea lăsa armele să treacă prin el. Totuși, dacă este nevoie, se poate interacționa cu obiectele din jur.

Stilul Gheață

Stilul Gheață (氷遁, Hyōton) este kekkei genkai-ul Clanului Yuki care combină chakra de apă și vânt pentru a crea și a manipula gheață. Când un utilizator își folosește chakra, în împrejurimi temperatura scade atât de mult încât începe să ningă. [3] Gheața pe care Haku o folosește este rezistentă împotriva atacurilor pe bază de foc, doar topindu-se ușor după ce intra în contact cu tehnicile lui Sasuke.

Kekkei Genkai-ul Clanului lui Jūgo

Membrii clanului lui Jūgo au enzime unice care le permit să absoarbă pasiv și să utilizeze energie naturală fără probleme, cu sau fără să știe senjutsu. Totuși, datorită fluxului constant de energie naturală absorbit, ei sunt predispuși la instabilitate mentală, ocazional simțind nevoia bruscă și incontrolabilă de a ucide. Deși Kabuto, care și-a modificat ADN-ul pentru a obține acest kekkei genkai, nu pare să aibă parte de aceste efecte negative. Corpul utilizatorului secretă anumite substanțe care, în combinație cu senjutsu, pot fi folosite pentru a-i transforma anumite părți ale corpului.

Stilul Lemn

Stilul Lemn(木遁,Mokuton) este kekkei genkai-ul lui Hashirama senju.Acest kekkei genkai combină chakra de apă și pământ.După câteva zeci de ani Orocimaru a luat celulele lui Hashirama și le-a implantat în Yamato și Danzō.Acest kekkei genkai poate cantrola chakra vulpii cu nouă cozi (Kurama), dar și jinchūriki-ului acestuia.

Referințe

  1. Capitolul 671, pagina 6
  2. A Treia Carte de Date, pagina 313
  3. Capitolul 522, pagina 7

Also on FANDOM

Random Wiki