FANDOM

Ise [1]
Ise

(伊勢, Ise)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 172
Apare în Anime, Manga
Actori
Japoneză Nobuaki Kanemitsu
Engleză Vic Mignogna
Informatii
Sex Masculin
Vârsta Partea II: 34
Ocupație Doctor
Sat Amegakure
Rang Ninja
Rang Civil
Familie
Nagato (Fiu)

Fusō (Soție)

Ise (伊勢, Ise) a fost un medic și un cetățean din Amegakure, unde locuia într-un sat mic cu fiul și soția sa.

Biografie 

Moartea lui Ise.

Moartea lui Ise.

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial Shinobi Ise și soția sa Fusō acordau ajutor umanitar. Într-o noapte în timpul războiului, Ise și familia sa se ascundeau în casa lor de război, când ninja din Konoha au intrat în casa sa caute de mâncare. Ise și familia lui au încercat să se furișeze, dar când au fost detectați. Ise a luptat cu ninja pentru ca Nagato sa poată scapă, dar ninja din Konoha, presupunând că cuplul a fost inamic, au atacat și au omorâto rapid pe Fusō și apoi pe Ise.[2]

Martor acestui lucru a fost Nagato, în mod neașteptat a trezit Rinnegan-ul și i-a ucis pe cei doi ninja din Konoha Nagato și-a înmormântat părinții înainte de a plecat să caute de mâncare. Moartea părinților săi este prima mare tragedie a vieții sale și, ochii lui, erau dovada de pacea pe care Konoha a promiso cu prețul vieților altora.

Personalitate

În calitate de doctor și de o persoană dispusă să ofere ajutor în vremuri de război, Ise era o persoană foarte compasiune individuala . De asemenea, și-a iubit foarte mult fiul, dispus să-și sacrifice viața pentru al salva pe Nagato.

Aspect

Aveam părul scurt și negru, purta o cămașă de culoare închisă-bej, alături de pantaloni și sandale negre. Sub pantalonii , purta bandaje albe.

Referințe

  1. A Patra Carte de Date, pagina 206
  2. Naruto capitolul 445