FANDOM

Inukai Takeru no Mikoto [1]
Inukai Takeru no Mikoto
Nume
Kanji 犬飼健命
Rōmaji Inukai Takeru no Mikoto
Debut
Manga Volumul 68, Naruto Capitolul 650
Anime Naruto Shippūden Episodul 383
Film Boruto: Naruto Filmul
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Apare în Anime, Manga, Joc, Film
Date
Clasificare Kekkei Genkai, Ninjutsu, ehnici de Absorbție a Chakrei
Natură Lemn
Clasă Ofensivă, Suplimentară
Rază Toate razele
Alte tehnici
Utilizatori Obito Uchiha

Momoshiki Ōtsutsuki

O tehnică asemănătoare cu Stilul Lemn: Tehnica Dragonului de Lemn, în care utilizatorul creează dragoni gigantici de lemn folosind scoarța Copacului Divin. Aceștia pot fi folosiți apoi în diferite scopuri, cum ar fi capturarea țintelor sau pentru a ataca.

Mai mult, deoarece aceste creații sunt conectate la Copacul Divin, odată ce ținta intră în contact cu ei, chakra sa începe să fie absorbită.

Influență

Numele acestei tehnici vine din legenda japoneză a lui Kibitsuhiko-no-mikoto, un prinț care, cu ajutorul celor trei servitori ai săi, a învins un demon. Unul dintre servitorii săi se numea "Takeru Inukai" (犬飼健, Inukai Takeru). Povestea lui Momotarō, care stă la baza numelui lui Momoshiki, este bazată pe această legendă. Momotarō se împrietenește cu un câine, o maimuță și un fazan și se crede că acest câine a fost inspirat de Takeru Inukai.

Știați că...?

  • Ca majoritatea tehnicilor bazate pe lemn, dragonii sunt creați pe baza imaginației utilizatorului. Dragonii lui Obito au mai multe detalii decât cei ai lui Momoshiki.

Referințe

  1. Boruto Capitolul 8, pagina 19

Also on FANDOM

Random Wiki