FANDOM

Intră în scenă Naruto Uzumaki!
Naruto

(参上!うずまきナルト, Sanjō! Uzumaki Naruto)

Informații
Numărul episodului Naruto #1
Următorul episod Numele meu este Konohamaru!
Arc Prolog - Tărâmul Valurilor
Manga Capitolul 1
Debut
Personaje Shino AburameIwana AkameChōji AkimichiBekkōGamabuntaSakura HarunoHinata HyūgaIbaraKiba InuzukaKuramaMizukiMinato NamikazeShikamaru NaraHiruzen SarutobiTsubakiSasuke UchihaIruka UminoNaruto UzumakiYajirobeeIno Yamanaka
Jutsu Tehnica Deplasării CorpuluiTehnica Mantiei de InvizibilitateTehnica ClonelorSigiliul Celor Opt SemneSigiliul Celor Patru SemneTehnica Multiplă a Clonelor UmbreiTehnica SexyTehnica Clonelor UmbreiTehnica TelescopuluiTehnica Transformării
Arme Vestă de ProtecțieProtectoare de FrunteKunaiPergamentPergamentul SigiliilorShuriken

Intră în scenă Naruto Uzumaki! (参上!うずまきナルト, Sanjō! Uzumaki Naruto) este episodul 1 din anime-ul original Naruto

Rezumat

Cu 12 ani în urmă, o bestie îngrozitoare cunoscută ca Vulpea cu Nouă-Cozi, a atacat satul de shinobi, Konoha. Mulți shinobi au luptat cu fiara, dar i-a învins și i-a ucis pe toți cei care stăteau în fața ei. Din fericire, orașul a fost salvat atunci când liderul satului, Al Patrulea Hokage, a sigilat fiara în trupului unui băiețel cu prețul propriei vieți. În prezent, Naruto Uzumaki este un farsor care cauzează în mod constant probleme Konohăi, cel mai recent făcând un graffiti pe întregul Monument Hokage. O mare parte a satului îl displace, dar el se bucură de atenția de orice fel, pozitivă și negativă. Deși el pretinde a fi un shinobi talentat care va deveni într-o zi Hokage, Naruto este incapabil să efectueze tehnici de bază, cum ar fi Tehnica Clonelor. Când acest lucru îl aduce în imposibilitatea de a absolvi Academia, unul dintre instructorii săi, Mizuki, îi spune lui Naruto că, dacă el ar putea fura Pergamentul Sigiliilor și să învețe una dintre tehnicile sale secrete ar fi trecut examenul și să își continue drumul spre a deveni un ninja. După ce a furat cu succes pergamentul, Naruto este prins de un alt instructor, Iruka Umino, care și-a dat seama că Naruto a fost păcălit. Iruka îl protejează pe Naruto de Mizuki care intenționează să obțină pergamentul pentru el. Mizuki îi spune lui Naruto că el are Vulpea cu Nouă Cozi sigilată în el din ziua nașterii sale. El continuă să îi explice că sătenii îl urăsc pentru monstru din el și că Iruka, ai cărui părinți au fost uciși de către vulpe, trebuie să-l urască cel mai mult. Iruka a spus că nu este adevărat, ca el nu a dat vina pe Naruto pentru acțiunile bestiei, și că de fapt el, crescând în condiții similare, a ajuns să îl simpatizeze pe Naruto. Naruto îl crede pe Iruka si foloseste nou-stăpânita tehnică Tehnica Multiplă a Clonelor Umbrei pentru a-l învinge pe Mizuki. Uimit de tehnica complicată pe care Naruto a învățat-o, Iruka îl face oficial pe Naruto un ninja, oferindu-i protectoarea sa de frunte, și constată că el poate într-o zi să devină Hokage.

Ştiaţi că...?

  • La lansarea pe DVD a versiunii japoneze a acestui episod, un shinobi din scena de început a fost redesenat fără sânge pe fața sa. Această editare este prezentă în toate dublajele ulterioare ale acestui episod.
  • Shikamaru, Ino și Sakura au fost la Academie în spatele lui Naruto, dar în manga, diferiți elevi anonimi erau în spatele acestuia.
  • Acest episod nu conține secvența de început, doar titlul apare la sfârșitul prologului, iar piesa tematică este redată doar în scena în care câțiva shinobi din Konohagakure îl fugăresc pe Naruto.
  • Versiunea dublată în engleză a acestui episod a fost lansată ca TV-Y7-FV. Datorită conținutului violent al seriei, această evaluare nu a mai fost vreodată folosită.
  • În versiunea editată, sângele din sângerarea nazală a lui Iruka a fost editat, așa că el este văzut doar cazând pe spate.

Also on FANDOM

Random Wiki