FANDOM

Hinata Hyūga [1][2][3][4][5][6]
Hinata

(日向ヒナタ, Hyūga Hinata)
Hinata Uzumaki (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata)[7]

Prințesa Byakuganului (白眼の姫, Byakugan no Hime)[8]

Debut
Anime Naruto Episodul 1
Roman Kakashi Hiden: Fulger pe Cerul Înghețat
Film Naruto Shippūden Filmul
Joc Naruto: Ninja Council
OVA Marele Festival al Sporturilor din Konoha!
Apare în Anime, Manga, Roman, Joc, Film
Actori
Japoneză Nana Mizuki
Engleză Stephanie Sheh
Informatii
Data nașterii 27 decembrie
Sex Feminin
Vârsta Partea I: 12-13

Partea a II-a: 15-16

The Last: 18

Înălțime Partea I: 147,3 cm - 148,3 cm

Partea a II-a: 160 cm

Perioada Goală: 163 cm

Greutate Partea I: 37,9 kg - 38,2 kg

Partea a II-a: 45 kg

Grupa sanguină A
Kekkei Genkai Byakugan
Ocupație Moștenitoarea Clanului Hyūga (inițial)
Țară Tărâmul Focului
Sat Konohagakure
Profesor Kurenai Yūhi
Afiliere Forțele Shinobi Aliate
Echipă Echipa Kurenai

Konoha 11 (Anime)

Echipa de Căutare a lui Bikōchū (Anime)

Echipa de Escortă a Negustorilor (Anime)

Echipa 3 (Anime)

Echipa de Opt Oameni

A Doua Divizie

Echipa de Salvare a lui Hanabi (Film)

Clan Clanul Hyūga

Clanul Uzumaki

Rang Ninja
Rang Partea I: Genin

Partea a II-a: Chūnin

Înregistrare 012612
Vârsta absolvirii Academiei 12
Vârsta avansării la gradul de Chūnin 14
Familie
Bătrân Hyūga (Bunic)

Hiashi Hyūga (Tată)

Hizashi Hyūga (Unchi)

Hanabi Hyūga (Soră)

Neji Hyūga (Văr)

Naruto Uzumaki (Soț)

Boruto Uzumaki (Fiu)

Himawari Uzumaki (Fiică)

Mama Hinatei şi a lui Hanabi (Mamă) (Anime)

Element
Foc

Fulger

Arme
Unguent Secret al Clanului Hyūga

Hinata Uzumaki (うずまきヒナタ, Uzumaki Hinata, născută Hyūga (日向, Hyūga)) este o membra al Clanurilor Hyūga și Uzumaki din Konohagakure Firea sa blândă și lipsa de încredere în sine s-au reflectat asupra abilităților sale, ceea ce l-a convins pe tatăl ei că nu este potivită pentru a fi moștenitoarea clanului. Observându-l pe Naruto Uzumaki, Hinata găsește atât un model bun de urmat, cât și pe cineva pe care să iubească. Odată inclusă în Echipa Kurenai, Hinata încearcă să devină mai puternică și să se schimbe, chiar dacă o face cu pași mici.

Biografie

Hinata este fiica cea mare a conducătorului Clanului Hyūga Hiashi, și fiind prima născută era considerată moștenitoare. Încă de la început, datorită poziției sale, Hiashi avea așteptări mari de la ea și o forța să se antreneze ore în șir, răpindu-i copilăria.

După terminarea unui conflict dintre Konohagakure și Kumogakure, într-o noapte, Hinata a fost răpită de un ninja important din Kumo, care, sub pretextul că a venit în Konoha pentru a încheia un tratat de pace, venise să fure Byakuganul. Tatăl ei l-a omorât dar Kumo a cerut drept compensație cadavrul lui Hiashi. Într-un final, unchiul Hinatei, Hizashi, a fost trimis în locul fratelui său geamăn pentru a salva clanul și satul. [9] Acest incident a modelat relația pe care Hinata o va avea cu Neji.

După ce Hinata a fost bătută cu bestialitate de către Neji în timpul unui antrenament, tatăl și bunicul ei au început să se îndoiască de potențialul acesteia, cu atât mai mult cu cât sora ei mai mică, Hanabi, a început să o ajungă din urmă. Până la urmă s-a decis ca Hinata și Hanabi să se dueleze pentru a decide care dintre ele va fi moștenitoarea clanului. În timp ce se luptau, Hinata a găsit o modalitate de a câștiga dar a ezitat deoarece nu vroia să-și rănească sora iar Hanabi a câștigat. Fragilitatea fiicei lui mai mari l-a făcut pe Hiashi să o numească pe Hanabi moștenitoarea clanului. Din acel moment, el a decis să se axeze pe antrenamentul lui Hanabi și a lăsat-o pe Hinata în mâinile lui Kurenai, considerând-o o cauză pierdută datorită lipsei motivației. Relația tensionată dintre Hinata și tatăl său, a făcut-o pe fată să-și piardă de tot încrederea în sine și de multe ori își petrecea timpul singură, plângând. [10] [11]

The Last: Hinata în copilărie

Percepția ei asupra vieții s-a schimbat atunci când l-a întâlnit pe Naruto: într-o zi din martie, când se pregătea să se înroleze la Academie, Hinata a fost acostată de niște bătăuși datorită Byakuganului ei. Naruto, care a fost martor la eveniment, a refuzat să-i lase să o insulte și i-a sărit în apărare. Deoarece erau mai numeroși, bătăușii l-au bătut și i-au călcat în picioare eșarfa roșie. Surprinsă de ajutorul pe care i l-a acordat, Hinata i-a mulțumit lui Naruto și a păstrat eșarfa ruinată drept amintire a primei lor întâlniri. [12]

Hinata a fost surprinsă de faptul că Naruto nu a avut pe nimeni pe care să se bazeze și totuși nu a renunțat niciodată la visul său de a deveni Hokage. Inspirată de către determinarea lui, Hinata a decis să încerce să devină mai puternică și să nu renunțe. Admirația pe care i-o purta lui Naruto s-a transformat mai târziu în dragoste, în ciuda avertismentelor familiei ei să stea departe de el. [13]

Epilog

Hinata și Naruto au împreună doi copii, un fiu pe nume Boruto și o fiică pe nume Himawari. Într-o dimineață de iarnă, în timp ce Hinata croșeta o eșarfă, copiii s-au grăbit să-și întâmpine tatăl care se antrena afară și l-au rugat să se joace cu ei. Hinata i-a mustrat că au ieșit desculți, dar li s-a alăturat atunci când aceștia au început o bătaie cu bulgări.

Ani mai târziu, Naruto și-a realizat în sfârșit visul de a deveni Hokage. În ziua inaugurării lui Naruto, după ce-și trimite copiii să-și trezească tatăl, Hinata pleacă să-i ia mantia oficială de Hokage și îi spune soțului ei că se vor întâlni mai târziu. Când ajunge la locul unde se va ține inaugurarea, Kakashi o anunță că Naruto și copiii nu au ajuns, chiar dacă era târziu. Când ajunge acasă, spre marea ei mirare, l-a găsit pe Naruto leșinat și se întreabă cine i-a blocat tenketsu, concluzionând că acesta se va trezi abia a doua zi și își va rata propria inaugurare.

În ziua Summitului Kage, Hinata și-a însoțit fiica la mormântul lui Neji. Când Himawari a întrebat-o dacă acestuia i-ar plăcea buchetul de floarea-soarelui pe care i l-a adus, iar Hinata î-a răspuns că i-ar plăcea pentru că florile purtau același nume ca și ea. Apoi, fetița spune că vrea să mai vină dar să o însoțească și fratele ei.

Știați că...?

  • Numele „Hinata” înseamnă „loc însorit”. Poate fi scris cu același simbol ca și numele ei de familie.
  • Potrivit Cărții(lor) de Date:
    • ​Hobby-ul Hinatei este presatul florilor.
    • Hinata dorește încă un meci cu Neji și unul cu Hiashi.
    • Mâncărurile preferate ale Hinatei sunt supa de fasole roșie și melcișori cu scorțișoară iar preparatele care nu-i plac sunt crabii și creveții.
    • Hinata a completat 33 de misiuni oficiale: 10 de rang D, 14 de rang C, 8 de rang B, 1 de rang A și 0 de rang S.
    • Expresia favorită a Hinatei este „încrederea în sine”.
  • În A Patra Carte de Date, numele Hinatei este menționat ca însemnând „crin alb și pur”. Același tip de floare este pusă pe mormântul lui Neji în capitolul 699.
  • Hinata este un personaj destul de popular, fiind considerată de multe ori cel mai popular personaj feminin al seriei.
  • Într-un interviu din 2010, Kishimoto a spus că cei cu care lucrează i-au reproșat că Hinata ar fi o eroină mai bună decât Sakura.
  • Acest lucru este extins și mai mult într-un omake din episodul 165 al părții a doua, când Sakura o acuză pe Hinata că vrea să devină eroina principală datorită popularității sale. Hinata devine personajul principal în filmul The Last.

Citate

  1. (Lui Neji) „Nu mai vreau să fug!” [14]
  1. (Lui Neji) „Greșești, Neji... Pentru că pot să văd că suferi mai mult decât mine... Tu ești cel care este confuz și suferi soarta familiilor.” [15]
  1. (Lui Naruto) „ În ochii mei ești un eșec mândru! Când mă uit la tine, simt ceva puternic în inima mea. Pentru că nu ești perfect... Pentru că dai greș... dar ai puterea să te ridici... Asta consider eu putere adevărată!” [16]
  1. (Lui Naruto) „Obișnuiam să plâng și să renunț... Am făcut multe greșeli... Dar tu... Tu m-ai făcut să merg pe calea cea bună... Întotdeauna te-am urmărit... Am vrut să te prind din urmă... Am vrut să merg mereu alături de tine... Doar am vrut să fiu cu tine... Tu m-ai schimbat! Zâmbetul tău m-a salvat! De asta nu mi-e frică să mor pentru tine! Pentru că... Te iubesc!” [17]
  1. (Lui Naruto) „Neji tocmai a spus... că viața ta nu mai este doar a ta... Înțelegi ce a vrut să spună? Vorbele tale și dorința de a nu-ți lăsa camarazii să moară... Nu sunt niște minciuni! Ce l-a inspirat pe Neji și l-a făcut să ajungă până aici erau acele principii! Nu ești doar tu, Naruto... noi toți ne ghidăm după ele. Dacă cu toții am renunța, sacrificiul lui Neji ar fi în zadar... Și acela este momentul în care camarazii tăi mor cu adevărat, pentru că atunci nu mai sunteți camarazi. Așa simt eu... Așa că... Ridică-te cu mine, Naruto... Pentru că să nu îmi încalc promisiunile... este și calea mea ninja!”[18]

Referințe

  1. Prima Carte de Date, paginile 113-115
  2. A Doua Carte de Date, pagina 141
  3. A Treia Carte de Date, paginile 150-151
  4. A Patra Carte de Date, paginile 154-157
  5. Retsu no Sho, paginile 12-13
  6. Zai no Sho, pagina 31
  7. Zai no Sho, pagina 31
  8. The Last: Naruto Filmul
  9. Capitolul 102, paginile 17-20
  10. Capitolul 78, pagina 10
  11. Naruto: Shippūden episodul 389
  12. The Last
  13. Naruto: Shippūden episodul 166
  14. Capitolul 79, pagina 4
  15. Capitolul 80, pagina 15
  16. Capitolul 98, paginile 13-14
  17. Capitolul 437, paginile 10-12
  18. Capitolul 615, paginile 10-12

Also on FANDOM

Random Wiki