FANDOM

Hanzō
Images (3)-0.jpg

(半蔵, Hanzō)
Hanzō Salamandra (山椒魚の半蔵, Sanshōuo no Hanzō)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 128
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Apare în Anime, Manga, Joc
Actori
Japoneză Ikuya Sawaki
Engleză Richard Epcar
Informatii
Data nașterii 12 februarie
Sex Masculin
Înălțime Partea a II-a: 177 cm
Greutate Partea a II-a: 58,6 kg
Grupa sanguină A
Clasificare Decedat
Ocupație Căpetenia Satului
Sat Amegakure
Rang Ninja
Rang -
Element
Foc
Hanzō (半蔵, Hanzō), cunoscut și ca Hanzō Salamandra (山椒魚の半蔵, Sanshōuo no Hanzō), a fost un shinobi legendar și liderul Amegakure cât a fost în viață.

Biografie

În timpul copilăriei lui Hanzō, el a găsit o salamandră neagră cu un venin foarte puternic. Când salamandra a murit, sacul cu venin al acesteia a fost introdus în corpul acestuia în speranța de a crea un ninja veninos care ar deveni imun la toxine. A fost nevoit să poarte o mască constant, deoarece când expira aerul, acesta elimina o cantitate de venin care ar fi ucis mulți oameni.[1] După ceva timp, Hanzō a devenit cunoscut în întreaga lume.

180-0.png

Hanzō numind Saninii.

În Al Doilea Război Mondial Shinobi, Hanzō s-a luptat cu forțele Konohăi, singurii supraviețuitori fiind Tsunade, Jiraiya și Orochimaru. Ca o recompensă, el îi numește Sanninii Konohăi și le spune să se refere la ei înșiși ca atare, în schimbul lăsării lor în viață.[2]

Konan Hostage.png

Hanzō, ținând-o ostatică pe Konan.

În Al Treilea Război Mondial Shinobi, începe să devină îngrijorat de activitățile grupului Akatsuki. La început, acesta a admirat inițiativa lor de a aduce pacea, dar Danzō Shimura l-a manipulat încât să creadă că îi vor amenința puterea.[3] Hanzō a făcut echipă cu Danzō pentru a omorî liderul grupului. Au început cu capturarea lui Konan, așteptându-l pe Yahiko. Nagato este forțat să îl omoare pe Yahiko ca Konan sa fie eliberată. Însă, Yahiko se sinucide intrând singur în kunaiul lui Nagato, cruțându-l pe acesta de povara și chinul pe care Nagato ar fi trebuit să le suporte, omorându-l.[4] Apoi, Hanzō reușește să îl facă pe Nagato incapabil de a mai merge, dar acesta, în furia sa, măcelărește toată echipa lui Hanzō și shinobii din Rădăcină care îl ajutau. După o scurtă discuție cu Nagato, Hanzō a părăsit scena.[5]

Referințe

  1. Capitolul 532, paginile 2-3
  2. Capitolul 369, paginile 11-12
  3. Naruto: Shippūden episodul 347
  4. Capitolul 446, paginile 10-17
  5. Capitolul 447, paginile 12-13

Also on FANDOM

Random Wiki