FANDOM

Fusō [1]
Fus

(扶桑, Fusō)

Debut
Anime Naruto Shippūden Episodul 172
Joc Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Apare în Anime, Manga, Joc
Actori
Japoneză Toa Yukinari
Engleză Stephanie Sheh
Informatii
Sex Feminin
Vârsta Partea II: 28
Clasificare Decedată
Ocupație Asistentă medicală
Sat Amegakure
Clan Clanul Uzumaki
Rang Ninja
Familie
Nagato (Fiu)

Ise (Soţ)

Fusō (扶桑, Fusō) a fost o asistentă medicală şi un cetăţean din Amegakure. A trăit într-un sat mic cu fiul și soțul ei.    

Biografie

Fusō ucisă

Fusō ucisă.

În timpul celui de-al Doilea Război Mondial Shinobi, Fusō și soțul ei acordau ajutor umanitar. Într-o noapte în timpul războiului, Ise și familia sa se ascundeau în casa lor de război, când ninja din Konoha au intrat în casa sa caute mâncare. Fusō și familia ei au încercat să se furișeze, dar când au fost văzuți ea și Ise au atras atenția asupra lor sperând ca Nagato va avea o șansa de a scăpa. Ninja din Konoha , presupunând că cuplul sunt ninja inamic, i-au ucis rapid pe amândoi.

Martor acestui lucru a fost Nagato, în mod neașteptat a trezit Rinnegan-ul și i-a ucis pe cei doi ninja din Konoha Nagato și-a înmormântat părinții înainte de a plecat să caute de mâncare. Moartea părinților săi este prima mare tragedie a vieții sale și, ochii lui, erau dovada de pacea pe care Konoha a promiso cu prețul vieților altora.

Personalitate

Ca asistentă medicală, care a lucrat alături de soțul ei să ofere ajutor altora în vremuri de război, Fusō era o femeie foarte plină de compasiune. Ea și-a iubit fiul foarte mult, dispusa să-și sacrifice viața pentru al salva pe Nagato.

Aspect

Fusō avea părul lung roșu, o trăsătură din clanul Uzumaki și ochii de o culoare închisă, purtând haine simple.

Referințe

  1. A Patra Carte de Date, pagina 206